Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

7 timer til at Laban skal kastreres

Startet af Kristine, 9. Februar 2011, kl. 00:57

Kristine

Puhaa.. Kan ikke sove..
Ved ikke hvorfor, men er nervøs over at skulle efterlade min lille dreng i morgen til den slemme slemme dyrelæge
Hehe, Er helt vildt paranoid og tænker at han dør ;b haha... fjollet mig
Hvis jeg kunne ville jeg sidde ved hans side hele tiden..
Har det lidt dårligt med bare at efterlade ham og så skal de skære i ham :O
Vil meget hellere bare have ham her hele tiden!
(Man kan godt høre at det er min første ilder, total høne mor.. haha ;) )

- Nogle der ved hvor lang tid der ca går fra han er kastreret, til at alle hormonerne er ude af hans krop?
Altså at han stopper med at lugte og prøver på at parre og opføre sig som en fertil han? :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Shamua

Hvis du er meget heldig, så 1 uge... det kan vist tage op til 1½ måned :)

Det skal helt sikkert nok gå godt imorgen, selvfølgelig er man nervøs, det er vel helt normalt. Krydser fingre for at alt går som det skal :)

Vh. Marianne

Kristine

Så håber jeg at jeg er heldig.. er træt af alt det strinterri ! hehe  :fnis:

Ved godt at det kommer til at gå godt, er bare paranoid.. hehe.. men det er vil meget normalt når det er ens første ilder der skal kasteres  :fnis:

- Tusind mange tak! :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Lenac

det skal nok gå godt ved dyrlægen i morgen, jeg er sikker på at du kan få folk herinde til at krydse fingrene (ikke at det bliver nødvendigt)
Men det der med at være en hønemor ved ens første ilder kender jeg kun alt for godt fra mig selv  <3 (har endda hørt at det aldrig rigtig går over  :fnis: :lol:
xoxo Malene <3

Kristine

Hehe nej, jeg ved jo godt at de kan deres kram og det nok skal gå fint!
Føler mig bare som en dyreplager.. efterlader ham bare helt alene der hos nogle fremmede mennesker!

- Hehe nej, tror aldrig det går over.. Min kæreste siger også at jeg snakker om dem hele tiden og som om at det var mine børn... men det ER jo mine børn! hahaha..
( Men rigtigt nok.. jeg snakker lidt for meget om dem og elsker at vise dem frem :P )

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Lenac

Citat fra: Kristine Dato  9. Februar 2011, kl. 01:26
- Hehe nej, tror aldrig det går over.. Min kæreste siger også at jeg snakker om dem hele tiden og som om at det var mine børn... men det ER jo mine børn! hahaha..
( Men rigtigt nok.. jeg snakker lidt for meget om dem og elsker at vise dem frem :P )

min erfaring siger mig at det er helt naturligt at snakke om ting man holder af, jeg nævner også mine på dagligt basis, og viser gladeligt billder til folk hvis de spørger...
xoxo Malene <3

Kristine


Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

lille_thor

Nårh tror ikke du skal være nervøs din dyrlæge ved vel hva han har med at gøre. Min lille fenris skal ha implantat.  Thor fik ib sidste uge, trode thor ville skrige og gå amok når den store nål stak ham, men han tog det bare så fint. Så er spændt på hvordan fenris vil tage det :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

Citat fra: Kristine Dato  9. Februar 2011, kl. 01:26
Hehe nej, jeg ved jo godt at de kan deres kram og det nok skal gå fint!
Føler mig bare som en dyreplager.. efterlader ham bare helt alene der hos nogle fremmede mennesker!

- Hehe nej, tror aldrig det går over.. Min kæreste siger også at jeg snakker om dem hele tiden og som om at det var mine børn... men det ER jo mine børn! hahaha..
( Men rigtigt nok.. jeg snakker lidt for meget om dem og elsker at vise dem frem :P )
uha det kemder jeg også alt for godt, hver gang jeg kommer på arbejde er der altid en af de gamle der spørger hvordn det går med dem :) så fortæller jeg stolt om dem :) det er også ved at gå op for min mor at de er som børn for mig
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Kristine

Laban plejer som regel at være en engel hos dyrelægen! :)
Det er mere Sabine som er en lille hysterisk skrige ballon og som skal op til madmor og trøstes bagefter  :fnis:

Kan de ikke stadig godt være lidt sløve efter at de har været hos dyrelægen? :)
Skal i hvert fald bare ligge og putte om ham bagefter når han kommer hjem.. Men må endelig ikke overse Sabine.. så bliver hun jaloux og kommer og blander sig og så skal hun også bare nusses! Haha
Det er skægt at se

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Kristine

Haha, jeg bringer dem op selv om der ikke er nogen som spørger til dem.. men også når de gør, og når jeg først er startet kan jeg ikke stoppe igen..
De er virkelig bare mine små børn.. Nogle af mine venner kalder mig også for '' The crazy ferret lady '' Haha :P

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

lille_thor

Haha ja det gør jeg også. Jo de kan godt være meget sløve bagefter.  De har jo været bedøvet.  sif blev sterilisret sidste uge samme dag som thor fik implantat. Vi hentede hende kl. ..18.00 restemad af aftenen og natten lå hun bare og sov og ku næsten ikke spise og drikke noget. 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Kristine

Så er det af sted til dyrelægen... Suk! Hehe :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

lille_thor

du må gerne skrive hvordan det går med ham når han kommer hjem igen
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Det er helt normalt at være ved at dø af bekymring selvom det er noget ret rutinemæssigt de skal have lavet! Jeg er også altid et total nervevrag når en af mine skal noget også selvom de ikke er syge, men bare skal neutraliseres. Jeg hader det virkelig!! Jeg kan ingenting hele den dag...sidder bare panisk ved telefonen og venter på at tiden går! Og tiden går MEGET langsomt på den måde...men jeg kan ikke andet...

Det er normalt at han er lidt sløv og utilpas den første dag, men han skal ikke være dårlig og kaste op. Spørg evt. dyrlægen om du kan få noget smertestillende og kvalmestillende til ham i tilfælde af at han har det dårligt. Jeg har selv en ilder som blev rigtig dårlig da hun blev sterialiseret. Hun kastede op og var helt splatten og havde det virkelig skidt. Nogen dyrlæger har givet smerte- og kvalmemedicin, men hør lige for en sikkerheds skyld. Det kan ikke skade at have lidt med hjem bare for en sikkerheds skyld. Jeg vil hellere have for meget end for lidt!

Held og lykke med ham...skriv endelig når der er noget nyt.