Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

straf i bur?

Startet af AnneME, 17. Februar 2011, kl. 20:50

Charlotte

Det er meget sjældent at mine laver noget så slemt at de ligefrem fortjener at blive smidt i bur. Det er faktisk kun Theo fordi han igen og igen og igen åbner skabe (og han ved UDEMÆRKET godt at han ikke må men han gør det alligevel). Hvis de napper for hårdt, så tager jeg dem bare op med en hånd om kroppen lige under forbenene og en hånd på hovedet så de ikke kan dreje det, kigger dem i øjnene og siger "Fyyyyyy" (så jeg puster dem blidt i hovedet samtidigt (husk blidt, de skal ikke tro de er ude i stormvejr)). Det har hjulpet her ligefra de blev født (ja altså, fra de kom ud og begyndte at småbide).   :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Eliza

Citat fra: Charlotte Dato 20. Februar 2011, kl. 18:01
Det er meget sjældent at mine laver noget så slemt at de ligefrem fortjener at blive smidt i bur. Det er faktisk kun Theo fordi han igen og igen og igen åbner skabe (og han ved UDEMÆRKET godt at han ikke må men han gør det alligevel). Hvis de napper for hårdt, så tager jeg dem bare op med en hånd om kroppen lige under forbenene og en hånd på hovedet så de ikke kan dreje det, kigger dem i øjnene og siger "Fyyyyyy" (så jeg puster dem blidt i hovedet samtidigt (husk blidt, de skal ikke tro de er ude i stormvejr)). Det har hjulpet her ligefra de blev født (ja altså, fra de kom ud og begyndte at småbide).   :fnis:

Hvorfor skal man puste dem i hovedet?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

det er vel en metoder som alle andre. Ammi jeg har købt tofta af brugte den også, hvilket faldt lidt skævt med at jeg tit puster på dem når vi leger :lol:

Eliza

jamen der må vel være en speciel grund tænker jeg? mine er ret ligeglade med at blive pustet på så har bare svært ved at se formålet.. det andet er vel nok?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Citat fra: Eliza Dato 20. Februar 2011, kl. 18:11
Citat fra: Charlotte Dato 20. Februar 2011, kl. 18:01
Det er meget sjældent at mine laver noget så slemt at de ligefrem fortjener at blive smidt i bur. Det er faktisk kun Theo fordi han igen og igen og igen åbner skabe (og han ved UDEMÆRKET godt at han ikke må men han gør det alligevel). Hvis de napper for hårdt, så tager jeg dem bare op med en hånd om kroppen lige under forbenene og en hånd på hovedet så de ikke kan dreje det, kigger dem i øjnene og siger "Fyyyyyy" (så jeg puster dem blidt i hovedet samtidigt (husk blidt, de skal ikke tro de er ude i stormvejr)). Det har hjulpet her ligefra de blev født (ja altså, fra de kom ud og begyndte at småbide).   :fnis:

Hvorfor skal man puste dem i hovedet?

Jeg står jo heller ikke og puster og puster. Der kommer bare et lille pust når jeg siger FFFFFyyyyyyyy (ved f´et). Det er da klart bedre end at holde dem i nakken, at give smølfespark, smide dem i bur og hvad folk ellers kan finde på. Det irriterer dem når jeg gør det. Så det er bare en del af skæld-ud herhjemme.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!