Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

''hårløs'' omkring øjnene

Startet af Kristine, 5. Marts 2011, kl. 11:31

Kristine

Hejsa..
Nu er Laban blevet ældre... og så har jeg et spørgsmål.. omkring øjnene, lige over øjnene, der er hans pels blevet ret tynd, han er dog ikke pelsløs, men når solen skinner på ham kan man se der ikke er så meget, det er ret kort/tyndt.. men det er kun lige over øjnene..
Om det kan være fordi han skifter til ''sommer'' pels.. eller om jeg skal få en dyrelæge til at kigge på det..
Der er dog intet i vejen med ham overhovedet  :) adfærd eller pels andre steder på kroppen..
og det er kun lige over øjnene i hovedet..

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

Har du et billede af det? det gør det lidt nemmere at se, nogle ildere har en eh...plet over øjet, hvor der er et knurhår...men det er svært at vurdere om det er det samme når man ikke kan se det :)

Kristine

Jeg kan godt lige prøve at tage et billede og sætte ind :) giv mig omkring 5 minutter

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Kristine

Har lige prøvet at tage nogle billeder af det..
Kan godt være at de er lidt store, for har ikke lige fået redigeret størrelsen.. men så kan man jo også se det bedre



Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

Ah sådan en "knop" har mine også :) jeg har altid betragtet det som en hårpore der bare er lidt stor, fordi den skal være følsom -der sidder jo knurhår i dem :) og dem skal de jo bruge til at orientere sig med :)

Kristine

så det er meget normalt? er det noget som gror ud igen? :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

Mine har dem altid :) eller...nogles er større end andres...

Du kan se det her

Min fars afdøde Fidibus:


Min Cosmo som halvstor hvalp


Lidt senere:


jeg tror det er værrere i perioder, men det vil altid være der :)

Kristine

Når okay :)
Men er da blevet beroliget over at det ikke er fordi han er syg eller noget :) hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine