Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Når man mister et elsket kæledyr

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 17. Marts 2011, kl. 18:16

Soelberg`s SUN ferret


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr elsker glasroserne! Sårn en skulle Kenzo helt sikkert blive til his det var muligt den dag han må den vej!!!

Eliza

hvad er priserne? synes det er en fed ide..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Soelberg`s SUN ferret


Anne

spørgsmålet er også lidt om det kanm fungere fra dk til usa og tilbage igen

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 17. Marts 2011, kl. 18:26
spørgsmålet er også lidt om det kanm fungere fra dk til usa og tilbage igen

Ja det tænkte jeg også på! Jeg vil umiddel bart ikke tro at det kunen lade sig gøre.. Og det er sikkert mega dyrt!

Dark Crystal Ferret

Ej ja det er da bare en super sød idé. Men tror altså detsværre også det ville være pænt dyrt at få det lavet mellem danmark og usa.
Men ellers elsker jeg ideen. Det er godt nok nogle søde ting og en værdig måde at mindes de små på. <3

Winther Ilderen

Man kan også få lavet et glas smykke hvor noget af dyrets aske bliver indsmeltet, de ser sådan her ud og laves i Danmark  :)

http://www.mindeperlen.dk/Default.aspx?ID=32

Dark Crystal Ferret

Nu har jeg lige selv været igennem en rigtig grim tur da vores dejlige Felina næsten lige er gået bort :'( .  Jeg har derfor længe gennemsøgt internettet efter disse her mindeperler da det var min store drøm til os.
Jeg fandt så ud af at Ada's Kæledyrskrematorium, også leverer disse perler. Og selvom de ikke er lige så flotte som dem på det aller første link, så syndes jeg stadig de er søde.
Jeg har købt 3. En til mig selv, en til min datter og en til en god veninde som forgudet Felina lige så højt som os. Jeg har ikke fået dem levereret endnu. Men jeg kan godt skrive igen, når jeg har fået dem - hvordan de er osv.

http://www.adakrem.dk/askesmykker-11.html

Zopad

Hvis ens dyr bliver aflivet på Faxe dyrehospital kan man oss få dem Kremeret også få dem i en speciel lavet urne eller som minde perle
Apollo & Draco <3