Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Et lille svin eller!?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 28. April 2011, kl. 23:16

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja altså Loui han er altså et svin!

Ved seriøst ikke hvad der er med den dreng, men det er altså tit han er smurt ind i prutter. Nogle gange bare lidt og nogle gange en del!Det har altid været såddan med ham men her på det sidste sys jeg godt nok at jeg har været nødt til at pletvaske ham en del! Og når jeg opdager det om morgenen eller jeg kommer hjem fra skole så er det nået at størkne så jeg er nødt til at sætte ham i blød for ikek at rive pelsen af!

Altså jeg sys ikke det er normalt, men han har så aldrig været normal(dyrehandel ilder)! Og jeg har tjekket flere gange at det ikke er fordi han har dårlig mave!

Men jeg tænker lidt, tror  i, at det kan være fordi han er blevet taget for tidligt fra og ikke har lært at være renlig ligesom man nogle gange kan se hos katte f.eks? Eller er han bare ligeglad? For de andre af mine drenge er ret god til at sprede ben så meget at de ikke træder i de prutter der ligger i bakken hvor Loui bare tramper op og som regel jokker i noget klamt og så tramper det videre ud på gulvet :S

Han er eller rigtigt god til at bruge bakken...

Har i et godt bud på en forklaring?

AlisVolatPropiis

Mine kan altså også være ret ligeglade og i perioder ynder de at sove i bakken -med lort i eller ej... :S

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja okay! Sys bare ikke der er nogle af de andre der er så lige glade som ham! Men han er os albino så det ser tydeligt påå ham selvf.

mette11

Nogle ildere er bare svin!  :(Det er min teori. Heldigvis har jeg ikke nogen af slagsen, men har da passet Trines som virkelig har nogle (ok kun et, men det andet lød bedre) syge sovesteder ind imellem!  :S Hvorfor de gør det har jeg virkelig ingen ide om, men lækkert er det bestemt ikke når de har lort på sig  :X

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja okay, så må jeg nok bare acceptere at sårn er han! meen det er sku lidt klammo og komme ind om morgenen og lukke dem ud og så er Loui bare smurt ind i prut i ansigtet :S

men Idag var han helt ren og fin! var os blevet lidt sur hvis han var beskidt igen for brugte ret lang tid igår på og pletvaske ham!

Da han var lille sov han faktisk os konstant i bakken! Måske han stadig gør det når jeg ikke er hjemme!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Loui er fra nu af lovligt undskyldt! Han har fået konstateret kræft i venstre side af leverne og omkring tarmene! Har man kræft, har man nok heller ikke det store overskud til at gå op i om man har lidt prut på sig!

:'(

Julie Stuhr