Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Internat

Startet af Emil225, 5. Februar 2009, kl. 18:47

Emil225

Hej, jeg hedder Peter,

jeg har købt 2 ildere Pomme og Gizmo,
sammen med min bror. Jeg er 13 år og har fået lov af min mor på betingelser,
en af dem er at jeg kan få dem passet hvis vi tar på ferie, jeg har søgt meget på nettet
men jeg syndtes ikke rigtig der er noget,
så der for har jeg oprettet denne profil for at få hjælp til det
og så fordi det ser så hygeligt ud her. :)

Hilsen Peter.

Malene

Hej Peter og velkommen til :)
Jeg vil ikke anbefale dig at få dem passet på et internat. Der vil de højst sandsynligt ikke få den tid og opmærksomhed de kræver + at det ikke er sikkert at de vil kunne se hvis de går hen og bliver syge.
Men derimod synes jeg at ilderfolket plejer at være ret gode til at tilbyde pasning hvis nogle står og mangler, så hvis du bare søger pasning i god tid, skulle mulighederne være gode ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

hej og velkommen til :D
som malene siger, er der mange ilderfolk der glædeligt vil passe dine fuzzies

lille_jill


Emmadyhr

Der er også den mulighed at man kan tage den med sig på ferie.Man kan få bure man kan klappe helt sammen så de ikke fylder noget.Det har jeg selv brugt med mine.Så kan man tage snor og sele med og gå tur med dem på ferien..

Og velkommen til..

Namilla

Citat fra: Emmadyhr Dato  6. Februar 2009, kl. 00:52
Der er også den mulighed at man kan tage den med sig på ferie.Man kan få bure man kan klappe helt sammen så de ikke fylder noget.Det har jeg selv brugt med mine.Så kan man tage snor og sele med og gå tur med dem på ferien..

Og velkommen til..

Inden man gør det, skal man bare lige tjekke med hotellet (eller hvor man nu skal bo) at det er okay at man tager dyr med... Selvom man bare lejer et sommerhus i DK skal man stadig tjekke det...(kan huske hvor stor ballade der var, da nogen havde haft en hund eller kat med, i vores sommerhus, da det blev lejet ud...)...

Lea

Jeg er villig til at passe hvis det var :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

hvor i landet er du fra :)?
for altså hvis du fra nordjylland, vil jeg godt passe hvis det var :D.