Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pasning af 3 Drenge i en længer periode

Startet af 3totter, 1. Maj 2011, kl. 23:03

3totter

Hejse alle.
Stå i den sitirion at jeg er igang med at prøve at finde arbejde på sjælland igen, og vis jeg finder noget flytter jeg hjem til min forælder igen. Men der må jeg ikke harve have min 3 ilder drenge med Så søger en der kan passe dem i den periode fra jeg flytter fra skive til jeg finder et ny lejelighed da jeg ikke har råd til 2 huslejer.. der kommer til at drage sig om 4 til 8 måneder... Jeg betaler self. mad, grus og dyrelæge. også lidt for at du har dem bogen.
Det drager sig om..

Max som er en standart på ca 2½ år han er livsglad drang der hopper rundt og elsker at lege med andra ilder...

Yoda er en perstel på ca 1½ år. han er en lille prob. der elsker at nusse....

Panda er albino ja kan ikke huske hans alder men han er ikke helt opdraget inu han kan godt finde på at bide. men elsker at ligge og nusse i ens arme..

De er alle bakkevænt, de rander normalt ikke i bur men kan godt finde ud af det, de har et ferrel XL tower de kan få med

Skrive nu forbi jeg helt ikke ønsker at skulle sælge dem. Hved ikke hvadnår det bliver men i løbet af iår, Skal helst bo på sjælland, så jeg kan komme på besøg dem så de ikke glemmer mig

Det er vigtigt for mig dem der kan passe dem at de kan passe dem i hele perioden så de ikke flyttes rundt mellem fler passer

men i må skrive vis i vil vide mere

Castella

Har du fundet nogle som kan passe dem? :-)

3totter