Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

AMHS Illertorg till Petfoods

Startet af amhsiller, 15. Juli 2011, kl. 19:22

amhsiller

AMHS Illertorg på resa.

Det drar äntligen ihop sig till utställningen Petfoods, höstens första.

AMHS Illertorgsbilen kommer att vara laddad med det mesta en illerägare behöver såsom foder, leksaker med mera.

Utställningserbjudande:
När du köper en kartong Vitalin (10 kilo) kostar den 365 DKK och då skickar vi med en liten present till ett värde av 25 DKK.

Vill du bara köpa en två kilos påse kostar den 77 DKK.

Vi vill på detta sätt kolla läget lite hur mycket foder vi ska ta med oss. Så skicka gärna ett mail till amhsiller@amhs-illertorg.se

Ser fram emot att få träffa er alla igen.
Vänliga hälsningar Anette & Anders, AMHS Illertorg

Anne


FerretParadise

Super dejligt, for jeg skal til at købe tørfoder snart.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis


amhsiller

Svarar alla i samma tråd  :)

Anne: Tack för hjälpen. Jag glömmer bindestrecket  :(

FerretParadise: Ser fram emot ett mail, så jag vet hur mycket du vill ha  :)

AlisVolatPropiis: Vill du vara snäll och skicka ett mail till amhsiller@amhs-illertorg.se Jag har lättare att samordna allt därifrån.

Anne


FerretParadise

Jeg håber også du har set min mail, jeg skrev den i fredags, og fik da et autosvar tilbage.  ;)
Ann Hillerslev.

amhsiller

Förlåt ett sent svar men det kom fint väder och MC emellan.

Jag har idag skickat svar till er alla. är det någon som inte fått svar, hojta till en gång till. Vill ju inte missa någon  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Er der nogle der kan forklare hvad det er der så fantastisk ved Vitalin? Det virker til folk er meget begejstret for det og det er jo ok billigt!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: amhsiller Dato 21. Juli 2011, kl. 13:40
Förlåt ett sent svar men det kom fint väder och MC emellan.

Jag har idag skickat svar till er alla. är det någon som inte fått svar, hojta till en gång till. Vill ju inte missa någon  :)

Det er bare det der auto svar du mener ik?
Vi har nemlig ikke modtaget andet :)

Anne

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 21. Juli 2011, kl. 15:11

Er der nogle der kan forklare hvad det er der så fantastisk ved Vitalin? Det virker til folk er meget begejstret for det og det er jo ok billigt!


Det er bare et bedre foder indholdsmæssigt end så meget andet på markedet. jeg bruger det selv kun som supplement sammen med ziwipeak og barf, men jeg har kun gode erfaringer med det.

amhsiller

Dark Crystal Ferret: Skickade ett personligt svar till var och en som jag har fått mail ifrån. Konstigt att jag inte fått något av dig? Prova att skicka igen  :)


Dark Crystal Ferret

Citat fra: amhsiller Dato 22. Juli 2011, kl. 08:47
Dark Crystal Ferret: Skickade ett personligt svar till var och en som jag har fått mail ifrån. Konstigt att jag inte fått något av dig? Prova att skicka igen  :)

Jamen det er så hermed gjort.
Men vi havde ellers modtaget auto svaret.. men ja, nu prøver jeg igen. så må du lige sige til om du får den :)

amhsiller

Dark Crystal Ferret: Nu har jag fått ditt mail och har precis skickat ett svar till dig. Hoppas du får det.

Vi kan inte ta emot fler beställningar då ni har beställt så bra att lagret är tömt  :D

Ser fram emot att få träffa alla snart. Ska bli kul med utställning igen.

AlisVolatPropiis

Puha det var godt nok meget vi har bestilt så....

Lige et spørgsmål...bliver det lagt til side i vores navne? så der ikke bliver nogle skuffede miner eller folk der skynder sig først til mølle? :)