Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

HJÆLP!! PASSER SØGES! [Sjælland]

Startet af aik0hime, 13. Oktober 2011, kl. 23:03

aik0hime

Hej mennesker!

Jeg søger pasning fra onsdag (den 19 oktober) (formiddag/eftermiddag/aften-hvornår det end passer på dagen) til søndag (d 23 oktober) (formiddag/eftermiddag/aften) da jeg tager på ferie til Sverige der. altså 4 dage.

Der er kun tale om en fritte/ilder, det er hun på ca 1½ år

Jeg bor i en lille by der hedder Virum (tæt å lyngby og Holte) og vil derfor helst undvære at tage alt for langt væk med hende.
jeg bringer hende selvfølgelig til passeren, så du skal ikke gøre noget. mad og den slags tager jeg også med, og bur hvis ikke i/du har et selv!

Den person som skulle passe hende blev nødt til at melde fra, og nu er jeg på spanden!
Jeg håber virkelig nogen kan!!

har du nogen spørgsmål så spørg endelig!

Og hvis nogen kender et alternativ så sig endelig til!!!

Kram herfra!!

Shiva

Umm ville gerne hjælpe.. Men har en han ilder der IK er kastreret?.. Er hun stadig avl dygtig..for så det æske lidt risikabelt?
Bor på Nørrebro i kbh :)

Dyrenørden

Citat fra: Shiva Dato 13. Oktober 2011, kl. 23:32
Umm ville gerne hjælpe.. Men har en han ilder der IK er kastreret?.. Er hun stadig avl dygtig..for så det æske lidt risikabelt?
Bor på Nørrebro i kbh :)

En hun ilder skulle ikke være i løb nu så det skulle der ikke ske noget ved med mindre din er i brunst fpr så vil han nok voldtage hende? Derudover er det slet ikke sikkert de 2 ville kunne enes så kan du aktivere dem hver for sig hvis det er nødvendigt så kan jeg ikke se hvad der skulle være i vejen for at passe hende :)

Shiva


Dyrenørden


aik0hime

Shiva: nej hvor fantastisk!  <3 det ville være så godt hvis du kunne passe hende!
Hun er steriliseret, så det er ikke noget problem!  :)
kan vi evt mødes inden onsdag? for at se hvordan vores fritter har det sammen?
og hvad vil du have med til hende? (bur,mad,legetøj,sele,kattebakke OSV)

Ej hvor er det fantastisk at du svarede så hurtigt! og at du vil! :love: <3

Dyrenørden: Min fritte er steriliseret, så der burde ikke være sandsynlighed for at jeg ender op med hvalpe(selvom jeg ikke ville have noget imod det  ;)).
og ellers har du helt ret! 

mette11

Bare husk på at det ikke er sikkert at de to kan enes og derfor er det bedst at have bur/løbegård med, så de kan skilles ad og bo hver for sig mens det er.  ;) Nogle ildere enes også fint lige når de mødes, men vil ikke være i bur sammen osv...så jeg synes altid det er rart at have mulighed for at skille dem - bare et godt råd  ;)

Beate

Jeg kan også passe den lille pelspølsen. Vi bor på amager og har en kastreret han ilder fra før av ;)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shiva

Jamen godt du bliver så glad :)
Men
Uhh nu har du to muligheder for pasning.. Luksus.. Så er det bare hva der er mest bek øm sligt for dig og hende.. Fint hun er sterialiseret, så der jo ik noget.. Vi bor på Nørrebro.. Nord vest ved Bispebjerg St... Vi har meget lidt plads dog, men har et stort bur til vores Morph!.. Vi har ham også ude i køkkenet.. Dvs at vi kan lukke døren til køkkenet og skifter mellem buret og køkkenet, når han altså ikke render frit.. Vi har alt til ilder.. Men måske en lille sove seng eller noget der er trygt? Og så lidt mad..
Hvis de ikke kan sammen deler vi dem op.. Han i buret og hande i køkken evt?

Jeg har dog arrangeret med en anden ilder ejer at mødes tirsdag.. Og hun er der nok fra eftermiddag og frem.. Men hvis du vælger os til at passe, kan du evt komme forbi hvor vi bor tirsdag før hun ankommer.. Dvs måske halv et?..
Tænk lige over det og så vend tilbage hvis du er interesseret ik  :D

aik0hime

Beate: Aj hvor fantastisk!!! :D! vil dog lige høre, hvis hun skulle passes af dig, har du så et ekstra bur hvis de to fritter ikke kan sammen? og kan vi evt mødes inden onsdag?

Shiva: Ja det er virkelig fantastisk! så det så sige at du har "to bure" i den forstand at køkkenet kan fungere som et bur? det ville nemlig helt sikkert være min første prioritet, siden det er utroligt svært for mig at flytte min frittes bur!, hun har et tæppe og en lille sovepose den lille sovepose elsker hun at sove i, så den får hun med!

jeg vil utroligt gerne komme forbi på tirsdag, jeg skal dog lige høre hvad min familie har af planer! Halv et passer fint! jeg tager Tif (min fritte med) hvis det er!
jeg skriver lige en privat besked til dig med mit mobilnummer og med et svar om jeg kan komme forbi, og så kan du give mig din adresse derigennem  :)
lyder det okay?

Beate

Vi har to værelser så vi kan nemt nok adskille de :) så sover bare Felix hos os i soverommet om natten og din lille pige får stuen, gang/køkken og badeværelse.
Men du kan gerne medbringe bur om du vil. Leiligheten er ildersikret og vi har barnesikring på alle vinduer.

Vi vil rigtig gerne passe hun, da vores ilder har godt af lidt selskap og nogen at lege med :D
Du kan godt komme forbi på Onsdag efter 16:00 :) så kan vi se hvordan de reagerer på hverandre. Felix er en rolig dreng, kastrat på 1.5 år.
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shiva

ja køkken kan fungere som bur :)
men ska også høre om den har sine vacciner i forhold til evt sygdomme? og om hun går tur?
tirsdag er fin, men find lige ud af hvor du så vælger og lad mig det vide.. mit nummer er 27280868.. skriv direkte til det hvis ja. ellers var det hyggeligt at tale kort med dig  ;)
hej hej.. tenna og morph

aik0hime

Shiva og Beate: er der nogen af jer der er rygere?
og så med hensyn til hvem jeg vælger, så kommer det an på hvor Tif har det bedst! derfor vil jeg gerne mødes med jer begge!

Beate: det lyder rigtig godt! jeg vil meget gerne komme forbi! Tif er også 1.5 år!

Shiva: hun er vaccineret, og går meget gerne tur (jeg har sele til hende).