Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

kan man blokere en bruger?

Startet af Namilla, 21. Oktober 2011, kl. 12:47

Namilla

Kan man blokere en bruger, så man ikke kan se deres indlæg?

Malene

Nej, det kan man ikke. Jeg kan ikke huske om det har været oppe før, eller om det bare er mig der har tænkt på det. Men jeg tror at mange tråde ikke ville give mening, hvis man ikke kan se alle indlæg.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Jeg ved selvfølgelig godt, at nogle tråde vil blive uforståelige, men hvis man nu valgte at blokere en bruger, så var det jo et valg man selv tog...
Jeg er bare på et andet forum, hvor man kan...
Men okay...

Barky

Det er en rigtig praktisk funktion for nogen som har svært ved at ignorere hinanden, sellvom de er blevet bedt om det af admins flere gange (ved jeg fra et katteforum).

Jeg føler ikke selv at det er nødvendigt for mig at blokere nogen, men måske er der nogen som gerne vil være fri for mine meninger og indlæg.

Funktionen er praktisk. Jeg har aldrig selv brugt den, men kan sagtens se gode anvendelsesmuligheder i sådan en funktion.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Namilla

Det er jo nemlig også det jeg kender fra andre fora... der er jo bare mennesker man bliver provokeret af, og så er det altså bare rart at kunne ignorere dem istedet for at blive irriteret hver gang man læser et indlæg fra dem...

Shamua

.. eller bare lade være med at læse de personers indlæg... det gør jeg..

Vh. Marianne

Namilla

Det synes jeg bare er svært... tit læser jeg ikke hvem der har skrevet indlæggene, før bagefter! Og så er det for sent, for så ER jeg blevet irriteret...*G* Men hvis ikke forummet har den funktion, så er der jo ikke så meget at gøre ved det... jeg synes bare det er smart på andre fora at man kan blokere...

Louise Cecilie

Det ville være SÅ skønt hvis det kan lade sig gøre, for jeg har da en som jeg ikke synes der skal svare på mine indlæg, og gider hende bare ikke, og synes det er træls at folk bliver ved og ved :/


Namilla

Citat fra: Louise Cecilie Dato 22. Oktober 2011, kl. 16:44
Det ville være SÅ skønt hvis det kan lade sig gøre, for jeg har da en som jeg ikke synes der skal svare på mine indlæg, og gider hende bare ikke, og synes det er træls at folk bliver ved og ved :/



Du kan ikke gøre så folk ikke kan svare på dine indlæg...det er bare sådan, at du ikke kan se hvad vedkommende skriver...

Louise Cecilie

Har gjort så en kom på den der liste der, men alligevel kan jeg se hvad hun skriver :/

mette11

CitatHar gjort så en kom på den der liste der, men alligevel kan jeg se hvad hun skriver :/
Hvilken liste?? Malene skriver lige netop at det IKKE eksisterer her...måske derfor det ikke virker??
Men altså - det her er et forum. Folk har forskellige meninger og du har ikke været her ret længe. Der er så vidt jeg kan se ikke nogen der har været ret meget efter dig (med mindre der er tale om pb´er og det kan jeg af gode grunde ikke vide noget om). Hvorfor ikke tage den privat med den person du mener er efter dig??

Namilla - jeg kan godt forstå at det i nogle tilfælde vil være ok, for ja nogle folk pisser sgu en af igen og igen, men jeg tror også at det vil skabe en del rod og forvirring i tråde (tror - for jeg ved det ikke, da jeg aldrig har prøvet sådan noget). Jeg læser også tit indlægget uden at være helt opmærksom på hvem der skrev det før bagefter, så ja det er ret svært at bevidst overse nogen.

AlisVolatPropiis

efter nogle år som chatter....udvikler man selektivt syn :P det er praktisk -prøv det :P

Og så husk at selv den argeste idiot -faktisk godt kan have ret :P

Malene

Der er faktisk en ignoreringsliste, men man kan som sagt ikke blokere brugere så man ikke kan se deres indlæg. Det virker ikke. Om det virker med at ignorere PMer, ved jeg ikke.
Jeg skal have opgraderet softwaren engang og så burde det virke. Men hvis det bliver noget rod, så bliver det slået fra.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Det er ikke pb'er der er problemet (for mig i hvert fald) for det er ikke en person jeg som sådan har noget "kørende" med... det er bare en person hvis indlæg irriterer mig, og så ville det være rart at kunne blokere dem.
Jeg er naturligvis klar over, at det vil give noget forvirring, når andre kommenterer på noget som jeg ikke kan se, men hvis funktionen fungerede, så var man jo klar over det, inden man blokerede folk.
Hvis man så ikke har lyst til at bruge funktionen, så kunne man jo lade være... Men jeg syntes i hvert fald det kunne være rart hvis man havde muligheden...