Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Knude på halen

Startet af Amazing Ferret, 13. December 2011, kl. 17:34

Amazing Ferret

Så har jeg fået svar fra dyrlægen og det var et rundcelle tumor....dvs at det er ikke noget grimt, altså kræft :dans: :dans:
Og jeg fik at vide at det godt kunne have gået i sig selv igen, men pga Lina's alder (snart 5 år) så er det bedst at få det fjernet  :D

KariN

Dejligt at det var gode nyheder :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Ja jeg er også glad for det ikke var noget slemt....men med mit held i år var jeg godt nok noget nervøs for at det var noget grimt

KariN

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. December 2011, kl. 19:53
Ja jeg er også glad for det ikke var noget slemt....men med mit held i år var jeg godt nok noget nervøs for at det var noget grimt

Det kan jeg virkelig godt forstå
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Det varmer mig at høre det ikke var noget slemt Erika. Du har virkelig været igennem alt for meget i år, så kan godt forstå du har været bekymret. Men det er rigtig fedt det ikke var alvorligt med Lina :)

Sølvsten

Puha så er der stadigvæk retfærdighed til.

Anne