Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Et lille bitte bitte ønske til en ny menu

Startet af Dark Crystal Ferret, 8. Februar 2012, kl. 17:08

Dark Crystal Ferret

Jeg har tænkt over det lige siden jeg så at Fantasy Ferrets forum lukker ned :'( , og jeg blev enig med mig selv om jeg ville spørge herinde om der var en mulighed nu.

På Fantasy Ferrets har der været en menuer jeg personligt syndes har været så hyggelige. Og den hedder Billeder af hvalpene - før og nu. Og nu sidder vi jo ofte alle sammen og savler over de små skønne hvalpe der bliver født rundt omkring. Og det kunne altså bare været så fedt med en billedetråd hvor opdrætter og andre kan sætte billeder ind af deres hvalpe, fra hvalp til voksen, så man kan blive ved med at følge dem lidt. Jeg syndes det kunne være så hyggeligt.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan? Eller om der er en sådan mulighed, men jeg syndes alligevel lige jeg ville høre om der var en mulighed for en sådan menu.

Dyrenørden


Dark Crystal Ferret

Var der ingen udover mig og Dyrenørden der var interesseret i det her??  :(

Malene

Jeg synes personligt det er spild at lave en hel kategori til det. Men folk er da velkomne til at lave sådan nogle tråde i billedgalleriet :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

the bird

jeg syntes faktisk det lyder som en hyggelig ide :)