Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pas på?

Startet af AbbyAutumn, 4. Marts 2012, kl. 17:55

AbbyAutumn

Har idag været rundt at kigge på DBA efter en ilderven til vores tre drenge, hvor jeg faldt over en, som jeg synes jeg havde set før for ca. 2 uger siden.

Jeg spurgte så om hun lige havde købt den, da hun virkede kold og kontant omkring ilderen.
først var den ikke kastreret, så var den pludselig kastreret, efter at jeg havde sagt at jeg syntes 2000kr var høj for en ikke kastreret han på 3 år, men hun insisterede på ikke at ville give et lille pris nedslag.
det jeg vil frem til er at jeg har en fornemmelse på det er en der køber ildere, og andre dyr for at sælge dem videre for en højere pris og kun for pengene :(

Jeg skriver ikke dette for at generer nogen, dog bare for at oplyse at en der er en på DBA der virker mistænksom.

kan nu se at ilderen er blevet fjernet fra DBA, pludselig står buret uden ilder, som fuglebur som sælges til 1500 kr. Så et lignende bur for ca. 2 uger siden med samme ilder, hvor jeg havde skrevet lidt med faren til den lille pige, der var igang med at sælge den, kan ikke huske brugernavnet, men jeg menes at bur og ilder blev solgt for 2000kr.

Beklager ulejligheden :)