Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Problemer med Mozilla og Ferretopia

Startet af KariN, 16. Marts 2012, kl. 14:37

KariN

Nu har jeg i en uges tid efterhånden haft ret mange problemer med at komme ind på Ferretopia. Nogen gange kommer jeg på som altid og andre gange siger den "Der var et problem med indlæsningen af siden, dette skyldes en serverfejl - Prøv igen" Så går der enten et par timer eller en dag og så kan jeg komme på igen, men senere samme dag får jeg samme besked om at der er fejl i indlæsningen.

Jeg bruger Mozilla Firefox som internet browser og jeg har prøvet alt fra at slette Cookies på computeren, opdatere Mozilla Firefox - Jeg har haft slettet det og geninstalleret det, hvis der nu skulle være en fejl på den version jeg bruger, men intet hjælper :(

Jeg har kunnet komme på via min telefon, men det vil den heller ikke længere. Det er ikke vores internet den er gal med, for alt andet virker (vi har internet tv og det virker fint, det samme gør Jacks internet på hans computer og hans telefon) Ferretopia er den eneste side der er problemer med :(


Er der andre der oplever dette eller har forstand på hvad det kan være?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Jeg har samme problem, men hvis jeg så googler ferretopia så kan jeg godt komme ind uden problemer.

Julie

Ingen problemer her. Kører Firefox på den stationære og safari på mac'en

KariN

Citat fra: mette11 Dato 16. Marts 2012, kl. 15:12
Jeg har samme problem, men hvis jeg så googler ferretopia så kan jeg godt komme ind uden problemer.

Det kan jeg ikke engang, det har jeg nemlig også prøvet.. I dag har der indtil videre (7-9-13) ingen problemer været..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

the bird

jeg bruger også mozilla firefox, men har ingen problemer haft

Dark Crystal Ferret

Jeg har selv haft problemer med at komme ind i lang tid. Og somme tider skriver den også det der, andre gange viser den nogle underlige billeder og koder, hvor jeg må genstarte internettet igen og prøve igen. Først opdagedet jeg at når jeg brugte Internet Exploere så sagde den hver gang at siden ikke eksisterede. Så begyndte jeg at bruge Google Chrome, og siden er det yderst sjældent den laver problemer. Mozilla bruger jeg ikke.. Men problemet har jeg prøvet også :)
Men jeg godt vide hvad der gør der er de her problemer mellem browserne siden nogle af dem gerne vil lade en komme ind, og andre ikke?? :S

KariN

Nu driller den igen når jeg vil herind :(

Den skriver igen "Der var et problem med indlæsningen af siden, dette skyldes en serverfejl - Prøv igen"  9 ud af 10 gange må jeg google efter ferretopia for at komme på?

Det er kun når jeg prøver at komme på via min pc, på både telefonen og Ipad'en er der ingen problemer.

Andre der har de problemer?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Jeg har også problemet, men kun engang imellem.

Malene

Serveren har opført sig fjollet i et stykke tid, men jeg synes ikke jeg har bemærket noget for nyligt :S
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Jeg har haft problemet i flere dage, men håber da at det snart går i orden igen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3