Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

søger ilderhvalp på lol/fal. og sjælland

Startet af Tanja11, 11. Maj 2012, kl. 16:46

Tanja11

Hej alle hvalpeejere

Jeg er en 15 årige pige som leder efter en hvalp sammen med min mor.
jeg bor på falster i et hus med have så der er mange muligheder for legetid.
jeg har haft ilder i 1½ år nu(begge fik jeg som voksne), og kunne godt tænke mig at prøve kræfter med en hvalp
vi har ingen andre husdyr, som kan udgøre en fare for den lille.
mine ildere er vant til at være i bur og kommer ud nogle timer om dagen :)

Jeg leder efter endten en pastel, sort eller en standard med eller uden aftegn.
farven kommer dog i anden række, leder mest efter en ilder med et herligt temperament :)
og det skal helst være en han, da min nuværende, og afdøde ilder begge er tæver.
hvis i vil vide mere så bare spørg ;)

mvh Tanja
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dyrenørden

Når du skriver ude et par timer om dagen hvor mange er det så? For lyder ikke som om det er meget og når der ingen andre husdyr er skulle man tro de kunne løbe løs altid... En sort ilder finder du nok ikke ;)

Håber din mor læser med her...

Nu skal jeg heldigvis ikke sælge nogen af mine men skulle jeg så ville det ikke blive til dig, og det er baseret på dine tråde hvor du ikke har kunnet komme til dyrlæge pågrund af dine forældre :( Når man er i tvivl om der er noget alvorligt galt med ens dyr så skal man afsted ligegyldigt prisen..

Tror sagtens du kan styre en ilder og passe den godt, men det med dyrlægen er bekymrende..

Håber du viser din mor tråden så hun måske kan forstå vigtigheden i at komme til dyrlæge !

Håber virkeligt ikke du bliver ked af det jeg skriver for det er på ingen måde min intention og det slet ikke fordi jeg mener du en dårlig ilder ejer, er slet ikke i tvivl om du elsker dine dyr :) men så har du måske en forklaring på hvorfor nogen ikke vil sælge dig en ilder

Tanja11

de er ude min. 4 timer om dagen, men min nuværende ilder gider ikke rigtig være ude mere end en halv til hel time adgangen.
jeg ønsker også helt vild meget at de kan løbe frit hele tiden, men det må vente til jeg flytter hjemmefra, da min mor ikke er så glad for det :X

ang. dyrlægen har vi fået snakket om det, og det er kommet i orden.
nu er der ingen problemer ang. det længere. ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dyrenørden


Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke