Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning søges til 5 totter

Startet af englefugl, 18. Juni 2012, kl. 13:04

englefugl

Vi er desværre kommet i den uheldige situation at vi ikke har nogen til at passe vores dyr  :( Så derfor er vi i totalt knibe og søger desperat efter en venlig sjæl der ville kunne passe vores guldklumper. Det drejer sig om 3 drenge og to tæver. Mickey, Pantalaimon, og Fenris. Og Mallory og Mischa. Og de skal passes fra d. 11. juli til d. 23 juli.

De er alle sammen neutraliseret. Fenris er hybrid og kan være meget reserveret overfor fremmede, og kan godt bide ret hårdt nogle gange. Han skal lige være tryg ved folk så er han sød, men stadig en karlsmart der vil bestemme og være fræk. Og mallory er en fræk lille lynhurtig pige der napser lidt, men ikke noget særligt. Hun skal bare ikke i nærheden af ansigtet så bider hun sig fast. Så med hensyn til de to er det kun en med meget erfaring der skal passe vores dyr. Men det ved jeg jo, at de fleste herinde har :) De sidste tre er nogle dejlige englebasser  :love: Vi vil selvfølgelig give noget for det. og give dem mad og grus og alt hvad de vil få brug for med. + BARF :) Vi bruger dog ikke bur, de har deres eget værelse. Så det ville være bedst hvis vi kunne undgå at de skulle være i bur. Men hvis de bliver lukket ud næsten hele tiden, kan vi godt gå med til det. (Derudover Kan Fenris godt hoppe ud af marshall-løbegårdene) Derudover henter vi og bringer selvfølgelig selv, og betaler alle uforudsete dyrlægeafgifter, hvis de skulle komme :)

Vi håber at der er en herinde der kan hjælpe os  :D

mvh Simone og Rasmus og de 5 totter


Dyrenørden

Hejsa

Hvis i ikke finder andre tættere på kan jeg godt passe dem.
Mine har også eget værelse og har planer om at dele det op i 2 med en sponplade netop så jeg kan have flere hold :)
Men jeg vil gerne have lavet en kontrakt på det hvis det er i tilfælde af dyrlæge bare for at være sikker.. Har desværre hørt om mange der er blevet snydt den vej

englefugl

Det lyder dejligt  :D Det vil jeg huske hvis vi ikke finder nogen tættere på. Og vi laver bare en kontrakt ;)

englefugl

Er der slet ikke nogen på sjælland der kan passe dem?? Det ville virkleig gøre mig lykkelig :)