Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Søger pasning a to basser

Startet af Zopad, 26. Juni 2012, kl. 19:17

Zopad

Jeg ville høre om der var nogen der havde mulighed for a passe mine to drenge Apollo og Draco fra d. 9 til d. 16 juli?
Der er mulighed for a de får bur med og der vil selvfølgelig være mad og snacks med.. :)
Apollo er rigtig sød, stille og rolig og kommer når jeg kalder .. :) Han bider Ikk men kan godt have et lille toilet uheld engang imellem men det er sjællent .. Draco er en rigtig lille krudtugle som hvalpe nu er og er smadder nysgerrig :) han kan godt nappe men har endnu Ikk haft et toilet uheld :)
Apollo er kastreret og Draco er Ikk gammel nok til det endnu og de burde kunne sammen med andre :)

Jeg bringer og henter selvfølgelig og hvis folk skal have lidt for det kan vi sagtens finde ud a det :)
Apollo & Draco <3

Minority ferrets

Du ved at vi selvfølgelig gerne vil passe, men det var jo lidt nemmere hvis der var en tættere på der gider :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Zopad

Kan da godt være jeg må køre til Jylland igen hvis der Ikk er andre der har mulighed for det  ;)
Det er så oss lige i sommerferie perioden så vidste godt det Ikk ville blive nemt  :X
Apollo & Draco <3