Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Implantat, hvor hurtigt virkede det hos jeres hanner?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 27. Juni 2012, kl. 21:26

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Lupus har fået implantat og det er den første jeg prøver det på så mig og morten snakkede lige om hvor længe der går før det "virkede"?!

Hvornår kunne jeres hanner igen gå med de andre, hvor de ikke var total brunstigkuldret?!

FerretParadise

Med mine hanner gik der 3-4 uger før de kunne gå med de andre igen.
De havde så været i brunst et godt stykke tid, parret "dame" og ventet på der kom hvalpe.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Juni 2012, kl. 21:34
Med mine hanner gik der 3-4 uger før de kunne gå med de andre igen.
De havde så været i brunst et godt stykke tid, parret "dame" og ventet på der kom hvalpe.

Okay tak! Lupus har faktisk også været i brunst længe da det jo egentlig ikke var planen han skulle kast. men så fandt jeg jo ud af det med krypto i linjen og så har jeg gået og ventet på at han skulle begynde at tage lidt på igen inden han fik det. Men så havde vi lige et uplanlagt dyrlægebesøg og så snuppede vi Lupus med så han kunne få det implantat og blive en del af flokken igen. Men parret det har han ikke.

Kunne være så skønt for os alle hvis han kunne få glæde af de andres selvskab om en mdrs. tid igen!

FerretParadise

Han skal nok falde til ro, så han kan blive en del af flokken igen.
Ann Hillerslev.

Shamua

Jeg kan ikke huske Macto, men det var meget kort tid. Tror 1 uge.. Han fik det i april. Lancelot var heller ikke meget mere, men han fik det i januar :)

De kunne så også begge gå med andre selvom de var brunstige :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 28. Juni 2012, kl. 00:05
Jeg kan ikke huske Macto, men det var meget kort tid. Tror 1 uge.. Han fik det i april. Lancelot var heller ikke meget mere, men han fik det i januar :)

De kunne så også begge gå med andre selvom de var brunstige :)
Okay det var hurtigt!! Lupus kunne også gå og dele bur med de andre meget længe men til sidst gik den ikke mere og alt der havde str. Med en ilder skulle voldtages så de har ikke gået sammen længe. Må bare prøve at sætte dem sammen hver dag med opsyn og så se hvornår det fungere. Det er bare rart med en forventet tidsramme.

Shamua

Jeg tror at så snart du kan se testiklerne begynder at krympe, så kan du prøve :) .. bare et bud :P

Vh. Marianne

mette11

Det er lidt forskelligt hvor hurtigt de virker. Elmer var i brunst da han fik sit, men han ville ikke parre nogen og gik derfor med pigerne hele tiden. Han stank bare langt væk og pissede overalt  :X Men ja - prøv at se hvordan det går, for hvis han ikke vil parre dem, så kan han jo sagtens gå med dem igen.  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 28. Juni 2012, kl. 00:11
Jeg tror at så snart du kan se testiklerne begynder at krympe, så kan du prøve :) .. bare et bud :P

Ahhh ja selvf. God indikator:D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 28. Juni 2012, kl. 15:38
Det er lidt forskelligt hvor hurtigt de virker. Elmer var i brunst da han fik sit, men han ville ikke parre nogen og gik derfor med pigerne hele tiden. Han stank bare langt væk og pissede overalt  :X Men ja - prøv at se hvordan det går, for hvis han ikke vil parre dem, så kan han jo sagtens gå med dem igen.  ;)

Ja det kan lupus ikke lade være med endnu! Må prøve lidt forsigtigt og se tiden and og som Marianne skriver så kan heg sikkert også se når hans kugler begynder at skrumpe at han så os stille og roligt vil glemme det der med at parre de andre!

Anne

Der gik vist lidt over 4 uger med Lugh før jeg kunne se det virkede og så et par uger mere før hans kugler var blevet helt små og han var fuldstændigt "kastreret"

Masa

Tror det går mellem 6 og 8 uger til fuld virkning.