Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasning af Findus fra den 9-13. juli

Startet af Jitterbug, 3. Juli 2012, kl. 22:29

Jitterbug

Hej ildervenner,
Jeg har brug for hjælp til at få passet min dejlige tot Findus i 5 dage her fra den 9. til den 13. juli.
Jeg ved at jeg er i ufattelig dårlig tid, men alting blev pludselig helt lavet om, da min morfar kom på hospitalet. :(
Men i hvert fald min ilder hedder Findus, han er 10 måneder og super kærlig og glad som en ilder skal være. Og jeg har fået at vide at han er super let at passe. Han elsker alt, hunde og katte, men han er ikke kastreret, men hvis det er nødvendigt, kan jeg godt nå at få det gjort hvis den der evt kan passe den synes. (han lugter dog ikke). Og vi befinder os i København, men jeg har bil så jeg kan sagtens bringe et godt stykke.
På forhånd tusind tak. :)

Barky

Jeg vil gerne skrive under på at han er en FRYD at passe! Hvis ikke at jeg selv havde pasningsildere i den samme periode, så havde jeg sprunget til med det samme!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Zopad

Jeg har pladsen og et ekstra bur hvis det er  :) men kommer selvfølgelig an på hvilke forhold han plejer a gå under og om du vil finde noget tættere på :) bor mellem Køge og Ringsted
Apollo & Draco <3

Jitterbug

Tak Barky, hvor er du sød, han elskede også bare at være hos dig og mine kattevenner :) <3

Og Zopad det lyder rigtig godt, tak, jeg skriver lige til dig pm, så vi lige kan snakke om det :)