Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lorte under sofaen :(

Startet af Zopad, 1. August 2012, kl. 10:55

Zopad

Jeg har været så "genial" a købe en sofa som fritte drengene kan komme ind under og de bruger det som toilet hjørne  :( hvilket er virkelig klamt og det er møg besværligt når jeg skal gøre rent for det er Ikk en lille sofa a skulle flytte på  :X men det er den måde jeg har måtte gøre ind til nu da sofaen er afrundet så det er heller Ikk lige sådan til a bygge en kasse så de Ikk kan komme under.. Så tænker bare om der er nogen a jer der har erfæring med om de kun bruger det som toilet hjørne hvis sofaen står op a væggen eller vil de oss gøre det hvis sofaen stod ude i rummet?  :S

Ellers er andre ideer og råd velkommen!!  :)
Apollo & Draco <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg oplevede nettop det samme her for et års tid siden. Jeg fik et chok en dag jeg trak sofaen ud for der var bare lorteland gange 100 derinde!
Jeg gjorde godt rent med rodalon og så prøvede jeg at gøre det hyggeligt for dem derinde ved at dække hele gulvet under med tæpper, kurve, rør legetøj osv. De elsker nu deres "hule" under sofaen og sover hver dag og jeg har ikke oplevet en eneste lort siden!

Line

Mine dyr har også deres "gemme legetøj sted" under og bag sofaen, og har aldrig oplevet at de har skidt der :)

lussingen

Vi har ikke nogen ben på sofaen, netop fordi vi ikke gider have ilderlort/ildere under den :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Jeg ville flytte hele sofaen. Evt rokere hele stuen om og så starte forfra. Min erfaring er desværre, at når de først har fundet et hjørne, så er det næsten udelukkende held, hvis de skal vænnes fra det igen.
Havde selv det samme problem, men nu her hvor jeg lige er flyttet, har jeg gjort virkeligt meget ud af et lære dem hvor bakken er og nu er der ingen problemer. Men starter den ene, så løber det hurtigt af sporet og så er det nemmere bare at starte forfra istedet for at blive ved med at gøre rent om og om igen.

Zopad

Citat fra: lille_jill Dato  1. August 2012, kl. 18:32
Jeg ville flytte hele sofaen. Evt rokere hele stuen om og så starte forfra. Min erfaring er desværre, at når de først har fundet et hjørne, så er det næsten udelukkende held, hvis de skal vænnes fra det igen.
Havde selv det samme problem, men nu her hvor jeg lige er flyttet, har jeg gjort virkeligt meget ud af et lære dem hvor bakken er og nu er der ingen problemer. Men starter den ene, så løber det hurtigt af sporet og så er det nemmere bare at starte forfra istedet for at blive ved med at gøre rent om og om igen.

Er lige flyttet så kan være det hjælper så :) ville bare gerne undgå det det nye sted  :X
Apollo & Draco <3

jean08

Kan man evt gøre andet end at skulle til at lave det hule agtigt derinde, for har en okay stor sofa.
Og rodalon virker åbenbart ikke her.

KittAnderson

Her har vi tæpperester vi lægger i de hjørne hun synes er dejlige at bruge. Efter en uge eller to kan jeg flytte tæpperne og så bruger hun ikke det hjørne længere. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nogle tager benene af sofaen eller bygger en stor kasse simpelthenså de slet ikke kan komme derind.

SofieLykke

Vi lagde som de andre også et stort tæppe under sofaen, og der hygger de sig hver dag. :-)

jean08

Har to ''senge'' til dem, som jeg har sat derind, tror det virker.. Indtil videre hvert fald, men tak for ideerne