Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

2 tosser fra midten af næste uge og 7 dage frem

Startet af lille_jill, 3. August 2012, kl. 13:02

lille_jill

Er så ked af at skulle have passet Chucky med alt det er der sket på det sidste, men har lovet Michael at tage med til Bornholm inden jeg starter i skolen.

Det er 2 rolige kræ, som er gode til at bruge bakken. Chucky sover mest og er så biderfri som en ilder kan blive. Amina er lidt mere livlig og kan godt finde på at nappe. De kan sammen med hunde og er vant til at være i bur, når de sover. Det eneste der kan være et problem er, at Chucky altid får tæsk af andre ildere og han er altså oldgammel, så det skal man lige være obs på.

Betaler self. selv for foder og evt. udgifter. Betaling for pasningen kan også gives ved aftale.

Håber at nogen kan tage dem. Det er virkeligt dårligt planlagt, men havde håber at turen blev udskudt, nu hvor vi har stået i flytterod hele juli.

Shamua

Hvis du ikke finder en tættere på, så skal jeg nok passe dem :)

Vh. Marianne

lille_jill

Tak :) men der er godt nok langt til Randers og retur

englefugl

Jeg tror godt at jeg kan passe dem Jill :) De skal bare have et bur med. Men skal liiige høre kæresten ad. ;) Han kommer hjem om lidt.

lille_jill

nice :) hm..  så skal jeg bare lige finde et bur, men de har et feriebur i min mors sommerhus. Tror ikke jeg møder begejstring, hvis jeg foreslår, at deres skabsbur skal bæres ned fra 2. sal.

englefugl

ej jeg er virkelig glemsom i øjeblikket :( Havde glemt at vi skulle i sommerhus sammen på torsdag til og med søndag. :( undskyld jill. Men håber at du finder nogen andre i nærheden. Og vil meget gerne passe dem en anden gang :)

lille_jill


lussingen

Jeg vil gerne passe dine to pelsbørn :) Mine dyr er jo hos Julia for at blive sammenført, så jeg har kun gamle Speedy herhjemme ;)
Du behøver ikke tænke på bur, for der er både et stort ilderværelse og et volier :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.