Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Er han bare enspænder?

Startet af Miss-Bjerregaard, 8. August 2012, kl. 11:41

Miss-Bjerregaard

Heej Alle sammen, jeg har et problem. Liam min mellemstore han og min lille han Luchs kan bare overhovedet ikke sammen. Jeg fik Liam af en drukkenbolt, som fik ham for at aflive ham. Han er en to år gammel han og da jeg syntes han skulle have noget selvskab, købte jeg så en han og en hun, da de ikke måtte skilles ad. Han er utrolig glad for tæven og de er gode venner. Men Liam og Luchs kan bare ikke sammen!. Så fik jeg en STOR han ude fra Brande dyreinternat. Regnede med Liam ville tæve ham med det samme de blev sat sammen, men Liam nappede ham bare en gang og siden den gang har de været uadskillelige. Luchs angreb med det samme den store han også og han hvæser og bider efter dem når de går forbi hans bur, han går lige pt sammen med min lille hun og de ligger ikke sammen eller noget, hun render bare lidt for sig selv og det gør han også. De leger og tumler engang i mellem, men ellers er der intet. Luchs fylder 1 år i dag, så det ikke engang fordi han er den ældste?

Nogen ideer til om de kan sættes sammen og evt. hvordan?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

lille_jill

Er de neutraliserede allesammen?

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Anne

Når han leger med hende, så får han jo også noget ud af hende. Husk at hun også skal se den anden hun kan med dagligt, hvis de også skal kunne sammen fortsat.

Miss-Bjerregaard

Han leger med hende jeg tror 5 minutter hver anden dag eller sådan noget, jamen hun kommer også ud og leger med mine to store drenge hver dag. Men det bare synd for ham den lille at han ikke kan lege med nogen, for han elsker at være sammen med mig og min kæreste og han har røven FYLDT med energi, han sidder næsten ikke stille. Så det lidt synd han ikek kan lege med de andre drenge.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33