Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

pasning af ilder fra den 28 til den 31

Startet af anjafh, 23. August 2012, kl. 19:11

anjafh

Hej med jer :)

jeg har to skønne ildere, som gerne vil passes her den 28 til den 31 august da jeg skal på rustur i den periode. Jeg håber at i meget gerne vil hjælpe mig og mine kludedukker lidt :)

jeg har en han ilder på omkring 5-6 måneder som vejer de 1,5 kg, han er meget glad for at spise, sove og lege en gang imellem, ellers så hygger han sig bare og sover op af en :) han bider kun i leg, og han kan godt bruge bakken når han er inde i buret.. som regel.. en gang i mellem kommer det lidt forbi, desværre.

derudover har jeg også en lille hun ilder på omkring de 1,5 år og 570 g, hun sover en del, men er MEGET nysgerrig og elsker at kravle rundt på alt og lege og jeg ved ikke hvad når hun ikke sover, og hun er også meget rolig når man har hende oppe så er hun helt slasket :) hun kan også godt bruge bakken når hun er i bur, og rammer stort set altid :) med mindre der er for meget lort i selvfølgelig.. HUN kan dog godt lide at nappe lidt, men hun bider på ingen måde hårdt, og sokker dem elsker hun også bare over alt på jorden :)

de har lige været til dyrelægen her i tirsdags, så de har fået vacc, øremide kur og blevet tjekket for sygdomme og jeg ved ikke hvad :) og de er sunde og raske

hvis der er nogen som lige kan og vil passe dem i fire dage for mig, så ville det være rigtig rigtig RIGTIG skønt :)

på forhånd mange tak

mvh Anja og kludedukkerne
Koko og Klunde <3

jean08

Det vil måske være en fordel at skrive hvor i kommer fra ;)

anjafh

uh ja selvfølgelig!! vi kommer fra Hvidovre :)
Koko og Klunde <3

anjafh

okay ingen kan eller vil passe mine ildere?
Koko og Klunde <3

lille_jill


anjafh

det er blevet ordnet lille_jill :) men mange tak fordi du vil
Koko og Klunde <3