Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasning tilbydes

Startet af Janie, 26. August 2012, kl. 00:26

Janie

Hej allesammen.

Jeg vil gerne tilbyde pasning af jeres skønne ildere, hvis og såfremt i skulle få brug for det. Det skal ikke koste noget, men jeg vil gerne have bur og mad med til dem.

Lidt om mig:
Jeg er 27 år, bor på en gård med min lille samling af dyr. Jeg har haft ilder i 10 år, og nåede da også at lave nogle skønne kuld hvalpe i den tid. For nogle år tilbage mistede jeg mit hjertebarn Leieah. Hun fik i en alder af 6 livmoderkræft, og jeg måtte sige farvel. Jeg har ikke haft ilder siden, men er stadig utrolig glad for dem, men mener ikke at jeg på nuværende tidspunkt kan anskaffe mig en fuld-tids ilder igen.
Jeg er uddannet dyrepasser, og afslutter min uddannelse som veterinærsygeplejerske i Januar 14 (altså er jeg 2/3 dele af vejen). Min hund Kovaz er opvokset med ildere, og er rigtig god ved dem. Hvis ikke jeres er vant til hunde får han selvfølgelig ikke lov at komme i nærheden af dem :)

Ilderpasning hos mig =

- masser af "ud af bur tid"!
- Gåture i haven (hvis din ilder er selevant)
- fodring er ikke i madskål, med mindre i insisterer på det. Jeg vil meget hellere læge det i aktivitetsbolde, på større areal eller andet søge relateret
- Hvis jeg mistænker sygdom eller skade, kommer den/de med mig på arbejde og bliver tjekket af en af mine kollegaer. Der er ingen udgift forbundet med dette, med mindre de finder noget galt, og i så tilfælde vil jeg selvfølgelig ikke tillade nogen former for behandling uden jeres tilsagn. NB. Smertestillende undtaget! Har den ondt vil dette uanset hvad blive taget hånd om.
- masser af leg.
- vil i have dem badet, gør jeg også gladeligt det.
- specialønsker efterkommes selvfølgelig
- Jeg afhenter (mod dækning af diesel) gerne inden for rimelighedernes grænser
- Jeg kan både lang samt korttidspasse