Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasning tilbydes

Startet af Janie, 26. August 2012, kl. 00:26

Janie

Hej allesammen.

Jeg vil gerne tilbyde pasning af jeres skønne ildere, hvis og såfremt i skulle få brug for det. Det skal ikke koste noget, men jeg vil gerne have bur og mad med til dem.

Lidt om mig:
Jeg er 27 år, bor på en gård med min lille samling af dyr. Jeg har haft ilder i 10 år, og nåede da også at lave nogle skønne kuld hvalpe i den tid. For nogle år tilbage mistede jeg mit hjertebarn Leieah. Hun fik i en alder af 6 livmoderkræft, og jeg måtte sige farvel. Jeg har ikke haft ilder siden, men er stadig utrolig glad for dem, men mener ikke at jeg på nuværende tidspunkt kan anskaffe mig en fuld-tids ilder igen.
Jeg er uddannet dyrepasser, og afslutter min uddannelse som veterinærsygeplejerske i Januar 14 (altså er jeg 2/3 dele af vejen). Min hund Kovaz er opvokset med ildere, og er rigtig god ved dem. Hvis ikke jeres er vant til hunde får han selvfølgelig ikke lov at komme i nærheden af dem :)

Ilderpasning hos mig =

- masser af "ud af bur tid"!
- Gåture i haven (hvis din ilder er selevant)
- fodring er ikke i madskål, med mindre i insisterer på det. Jeg vil meget hellere læge det i aktivitetsbolde, på større areal eller andet søge relateret
- Hvis jeg mistænker sygdom eller skade, kommer den/de med mig på arbejde og bliver tjekket af en af mine kollegaer. Der er ingen udgift forbundet med dette, med mindre de finder noget galt, og i så tilfælde vil jeg selvfølgelig ikke tillade nogen former for behandling uden jeres tilsagn. NB. Smertestillende undtaget! Har den ondt vil dette uanset hvad blive taget hånd om.
- masser af leg.
- vil i have dem badet, gør jeg også gladeligt det.
- specialønsker efterkommes selvfølgelig
- Jeg afhenter (mod dækning af diesel) gerne inden for rimelighedernes grænser
- Jeg kan både lang samt korttidspasse


Så ja... Hvis i mangler en babysitter/fosterfamilie/flaskehjælp så gi´ et kald (23926958) eller smid mig en sms/mail: Leieah@hotmail.com

anjafh

hej :)

jeg har to ildere som skal passes fra på tirsdag til fredag, men hvor henne i danmark er du :)
Koko og Klunde <3

PiaLyng

Hvor mange ildere vil du kunne passe af gangen :)?

anjafh

org øv! har lige set du er fra Outrup :( så kan du ikke passe dem.. kommer nemlig fra Hvidovre af.. ØV
Koko og Klunde <3

Janie

PiaLyng: Jeg tænker mit maximale antal er 5 ad gangen :) Jeg vil være sikker på jeg kan give dem alle ligeliigt opmærksomhed. Det vil dog være noget andet hvis vi eksempelvist taler en weekend pasning, så kunne jeg godt tage flere ind hvis det er :)

Miss-Bjerregaard

Har muligvis 4 stks til uge 41 hvis det var noget? :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Janie

Kan jeg sagtens:) har ikke nogen planer i den uge, så det ville passe fint. har de selv bur med eller skal jeg skaffe noget?

Miss-Bjerregaard

Jamen de bure vi har er kæmpe store :) Men forhøre lige min kæreste, det fordi jeg skal til Amsterdam på Studie tur og han er ikke så meget for at skifte deres bakker og sådan. Men han er så småt begyndt og snakke om han nok godt kan.. :) Men skriver lige i aften når jeg er helt sikker. Hvilken Otterup er det du bor i ? Findes en del :p
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Janie

Oki:) Det er Outrup (jylland)- og bor på en gård lige uden for byen:)