Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvorfor nu det?

Startet af Miss-Bjerregaard, 27. August 2012, kl. 18:55

Miss-Bjerregaard

Så nu har min lille Liam fået sig en skidt vane, han er begyndt og hvæse af min kæreste? Betyder det med det samme som når katte gør det eller? Han gr det overhovedet ikke aggressivt noget og bagefter er de bedste venner igen, vil bare vide om det er en slags utilfredshed eller? :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Line

Det kan sagtens være utilfredshed. Det kommer jo an på situationen hvor han gør det i.
Jeg har en pige der hvæser hvis hun mener hun ikke får godbidder nok. :)
De kan også hvæse hvis de bliver lidt forskrækkede... Gør din kæreste noget bestemt lige inden?

Anne

Det kan godt være at din ilder er sur på din kæreste, det kan også være den bare har fået en sær idé med at hvæse. Jeg synes bare din kæreste skal ignorere det, det hænger sjældent sammen med aggressivitet.

lille_jill

Jeg har en ilder der bliver sur, hvis hun ikke får sin vijle. Så er det ligegyldigt, om det er puder der ligger i vejen, døre der er lukkede eller godbidderne der ikke kommer hurtigt nok. Hun hvæser sgu også når hun er glad og vil lege :S

Amina (overstående) kunne gode lide min kæreste i starten, men nu er det vidst gået op for hende, at han er her fast, så nu er han pludseligt ikke så interessant igen. Hvis vi sidder ved siden af hinanden i sofaen om aftenen, så kan kræet blive voldsomt jaloux og skal putte hos mig, mens hun holder skarpt øje med stakkels Michael og nedstirrer ham med det ondeste blik. Når de er alene er der ingen problemer, men hun er meget overbeskyttende når jeg er i nærheden.

Det var det samme, da jeg havde Chucky alene. Han kunne blive noget så strid med mænd i nærheden af mig. Normalt gør han ikke en flue fortræd, men min ex-kæreste blev da engang jagtet ud en morgen, da Chucky havde set sig sur på ham :lol:

Men hvis han bare hvæser lidt, så er det måske bare hans måde at snakke på?