Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

sammensætning, hvor går grænsen?

Startet af Dexiii, 26. September 2012, kl. 12:50

Eliza

Altså hvis man VIL have dem til at gå sammen, så synes jeg den bedste løsning er at lade dem gå sammen hele tiden og ikke skille dem ad når de slås :( det er ikke rart men for mig har det været det som virkede. Jeg ville bare ikke gøre det med en helt lille hvalp.

Jeg har så givet den ilder det går ud over noget ekstra opmærsomhed og nus, så den stadig er glad og tryg.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Citat fra: Eliza Dato  1. Oktober 2012, kl. 11:06
Altså hvis man VIL have dem til at gå sammen, så synes jeg den bedste løsning er at lade dem gå sammen hele tiden og ikke skille dem ad når de slås :( det er ikke rart men for mig har det været det som virkede. Jeg ville bare ikke gøre det med en helt lille hvalp.

Jeg har så givet den ilder det går ud over noget ekstra opmærsomhed og nus, så den stadig er glad og tryg.

Hvor stor/gammel skal en hvalp være syns du?
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

CMS

Citat fra: katja74 Dato  2. Oktober 2012, kl. 07:26
Citat fra: Eliza Dato  1. Oktober 2012, kl. 11:06
Altså hvis man VIL have dem til at gå sammen, så synes jeg den bedste løsning er at lade dem gå sammen hele tiden og ikke skille dem ad når de slås :( det er ikke rart men for mig har det været det som virkede. Jeg ville bare ikke gøre det med en helt lille hvalp.

Jeg har så givet den ilder det går ud over noget ekstra opmærsomhed og nus, så den stadig er glad og tryg.

Hvor stor/gammel skal en hvalp være syns du?


Jeg synes personligt ikke, man kan sætte alder på. Man er nødt til at "kende sin hvalp" og vurdere, om den kan klare det/om psyken er til det. Nogle hvalpe er babyer længe, mens andre er noget mere fremme i skoene :)
Mange hilsner Christina

Miss-Bjerregaard

Apropos det med skrigende dyr.. Min Store han har det med nogen gange og springe på de andre og bide lidt i dem, nok mest for leg. Men han er også den første der begynder og hyle hvis de bider igen og så smutter han hen til sin mor, for rigtig at vise de andre er onde.. Men han begynder altid selv hvis de skal lege.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Eliza

Jeg er enig med CMS.

Jeg ventede selv til de havde fået lidt størrelse, men fik dem også som ca. 8 uger.

Jeg prøvede selvfølgelig at gi det en chance fra start men de to sidste år har jeg måtte erkende, at der skulle gå lidt tid. Der gik så længere tid sidste år end i år, da jeg mente min dreng fra i år bedre ville kunne klare at få tæsk og han tager det nu også pænt nok :S Han er stadig en rigtig glad dreng der bare ved at man skal stikke af hvis ham den dumme kommer. Der har været dage hvor han gemte sig det meste af tiden, men når jeg havde ham alene var han glad :)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.