Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Feriebur fra søndag

Startet af lille_jill, 28. September 2012, kl. 12:36

lille_jill

Er der nogen der kan låne mig et bur som jeg kan have hos min veninde i Brønshøj fra søndag? Det skal helst være et højt, smalt et, som ikke fylder så meget gulvplads.
Ved endnu ikke hvor længe jeg skal låne det.

Håber nogen kan hjælpe :)

Miss-Bjerregaard

Jeg har et ekstra bur, men der er bare langt til sjælland. Men hvis du kender nogen der alligevel skal afsted kan du sagtens låne det?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

mette11

Jeg har to bure i tre etager stående som jeg ikke bruger. Men jeg er lidt i tvivl om hvor sikre de er, da det desværre er en omgang plastik-skrammel de er samlet med, men jeg er ret sikker på at det enes to etager kan bruges, hvis ikke mere. Det kræver bare lige at jeg får dem ned og tjekket osv og de skal så afhentes her i Taastrup, men jeg skal ikke bruge dem foreløbigt (bruger dem kun når jeg har ferie-ildere).

KittAnderson

Jeg skal fra Nordjylland til grænsen på mandag. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Volmer

#4
http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c47/m1764/ilder/bure/bur_68_x_46_x_52_cm_til_marsvin_chinchila_kaniner_og_ilder/

Jeg har det her stående, det må du gerne låne, jeg skal bare bruge det til julefrittevitten  :D. det er nok lidt lille men måske i mangel af bedre  :)

(Mit er bare blåt i bunden og ikke den radsomme farve som på billedet :D )

lille_jill

Jeg har fået lov til at låne et af Nanna :) Hun bor ikke så langt væk. Vores tid er lidt presset, fordi 3x34 kommer og kører det hele på lager i dag og lageret lukker kl. 16. Vi skal være ude i morgen eftermiddag, så jeg skal stå og spartle + male i aften. Så der er ikke rigtigt tid til at køre de lange omveje.

Tak til alle der har budt ind :)