Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kørsel til First Class Ferret

Startet af Pernille, 5. November 2012, kl. 14:00

Pernille

Hej alle ildertosser :)

Ville sådan set hører om der er nogen der har plads til en mere og 2 ildere i bilen til First Class Ferret.
Bor i Vordingborg så helst en syd fra ;)
Vil selvfølgelig gerne betale til benzinpenge osv.

Båt & rul fra Teemo, Seti og deres madmor.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

lille_jill


Pernille

Fra Vordingborg til Assens?  :o
Det havde jeg hellere ikke noget imod hvis det var en kort distance og alt det der men hvis jeg skal have dyr, løbegård og tasker med kan det godt blive pænt problematisk :P
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Pernille

Tager du så derop fredag og hjem søndag så? :)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

SaschaDJensen

Du må gerne køre med mig, jeg skal sove derover fra fredag til søndag (:
- vi burde gerne kunne få glemt dig ind hvis det er. har også kun to der skal med nemlig.
Og hvis der ikke er plads så smider vi min mor ud :D haha. kun tager måske med, men ellers må hun blive hjemme  :lol:

- knus Sascha

Shamua

Citat fra: SaschaDJensen Dato  5. November 2012, kl. 20:26
Du må gerne køre med mig, jeg skal sove derover fra fredag til søndag (:
- vi burde gerne kunne få glemt dig ind hvis det er. har også kun to der skal med nemlig.
Og hvis der ikke er plads så smider vi min mor ud :D haha. kun tager måske med, men ellers må hun blive hjemme  :lol:

- knus Sascha

GO SASCHA  :dans:  :fnis:

Vh. Marianne

Pernille

Iih hvor dejligt altså ;) Tusind tak.
Det vil jeg rigtig gerne!
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

SaschaDJensen

 :lol:
- Det er en aftale så (:

Hvad havde du af tanker om hvad dine dyr skulle være i på vejen, for der er nok ikke plads til to bure i min bil, så stor er den nemlig heller ikke :D
- For ellers må vi jo lige mådes så dyrene kan lære hinden af kende inden, så de måske kan sidde i bur sammen derhen og hjem.
Derover skal mine være i løbegård..

Pernille

Bare en stor transport taske tror jeg men hvor i verden bor du da? :)
Vil også tilmelde mig med løbegård.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

SaschaDJensen

Falster (: det ikke langt væk
haha, er også ven af de søde ilderbanden :D
- Tænker bare om de kan holde sig hele vejen? osv. er ikke meget for kattegrus i transportkasse og så, så lang.. :)
Vi kan jo finde ud af noget og snakke om det over en kop te :D

lille_jill

Syntes nu ikke det er så slemt med toget til og fra udstillinger. Har gjort det en pæn portion gange. Men så tager jeg det da bare alene :P

Pernille

Det kan vi ihvertfald ;) Vi kan bare udveksle numre også finde ud af det derfra ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

mette11

Citat- For ellers må vi jo lige mådes så dyrene kan lære hinden af kende inden, så de måske kan sidde i bur sammen derhen og hjem.
Det vil jeg virkelig stærkt fraråde. Selvom i mødes og dyrene umiddelbart kan enes, så er der meget stor forskel på at de løber rundt i en stue sammen og på at de pludselig bliver lukket inde på et meget lille areal sammen og er tvunget til at ligge op og ned af hinanden i flere timer. Det kan også kun anbefales med store kasser med toiletter i til længere ture, for de færreste ildere kan holde sig og tis og lort i en kasse med flere ildere bliver hurtigt noget svineri.

Pernille

Ja det havde jeg godt tænkt på men det må vi jo lige finde ud af så ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Barky

Jeg har haft ildere i små kasser med hængekøjer i, så ilderne har tisset og skidt i bunden og sovet i køjerne. Så har jeg let kunnet tøre bunden med noget toiletpapir under turen.
Bla bla bla.... Hilsen Julia