Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Generelle muligheder for feriepasning nær Rødovre

Startet af Chili, 21. November 2012, kl. 15:35

Chili

Jeg tænkte på om der er nogen af jer herinde, der kender til et godt sted hvor man kan få passet sin ilder? Jeg kan se at der er mange der spørger hinanden om hjælp, men det kunne bare være rart med et fast sted. Også for ilderens skyld. Har i nogle erfaringer? Skal lige siges at at hverken min kæreste eller jeg har bil, så skal være i Storkøbenhavn

Line

Hvis det du ønsker er noget ala et internat som man kan sende sine hunde eller katte på hvis man skal rejse, så findes der ikke sådanne steder der tager ilderne.  :)

mette11

http://www.kattepensionen-kbh.dk/  De passer ildere, men hvordan ilderne har det der, ved jeg ikke. Altså jeg tror da helt klart at de passer godt på dem, men jeg tvivler på hvor meget udetid de får sådan et sted, for der er jo mange andre også og måske har de ikke de vilde muligheder for at have løse ildere rendende.

Chili

Jeg har set at kattepensionen København tilbyder, men jeg er også usikker på hvor meget udetid de får, så har sendt dem en mail med spørgsmål. Kan også se på nettet at nogle opdrættere tilbyder ferie pasning. Men kun i Jylland så vidt jeg kan se

Line

Vidste slet ikke at der var pensioner der tilbød det. Dem jeg kender har selv ment at det krævede mere end de kunne tilbyde ilderne. Derfor tilbød de ikke pasning.
Tror langt de fleste ville vælge at få deres dyr passet privat. Man kan jo være heldig at den samme kan en anden gang. :)