Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

ldt transport hjælp til udstilling i jylland

Startet af anjafh, 3. December 2012, kl. 10:25

anjafh

Hey folkens

jeg tænkte på om der måske var nogen som ville kunne komme og hente mig og mine ildere i Randers eller Hobro?
Det er angående First Class Ferrets 2013, har nemlig fået af vide at det re dødens pølse at komme videre fra nogen af de to stationer og skulle derfor spørger om nogen måske ville have mulig/lyst til at hjælpe mig frem resten af vejen :)
Koko og Klunde <3

Shamua

Citat fra: anjafh Dato  3. December 2012, kl. 10:25
Hey folkens

jeg tænkte på om der måske var nogen som ville kunne komme og hente mig og mine ildere i Randers eller Hobro?
Det er angående First Class Ferrets 2013, har nemlig fået af vide at det re dødens pølse at komme videre fra nogen af de to stationer og skulle derfor spørger om nogen måske ville have mulig/lyst til at hjælpe mig frem resten af vejen :)
Hvor mange sager har du med? :) jeg ved der er flere der skal med toget til en af de to stationer, måske kunne man slå sig sammen om en af de større taxier. Den korte tur er jo ikke så dyrt hvis man er et par stykker om det :D men jeg ved ikke om de personer jeg tænker på har fundet en anden løsning :) ellers må dem der skal med tog lige komme på banen :)

Vh. Marianne

anjafh

jeg ved det ikke helt endnu, men jeg har to ildere som er i samme transportkasse, en taske med deres ting og så regner jeg med at have en løbegård på 8 plader (er det ikke det der er normalt?)
Koko og Klunde <3

anjafh

hmm ja, så er det bare om de kigger på en tråd som har med kørsel at gøre :b håber jeg da lidt
Koko og Klunde <3

Shamua


Vh. Marianne

anjafh

Koko og Klunde <3

3totter

Vis det er så skal jeg til FCF også og køre fra sjælland og vi er kun 2 i bilen

anjafh

det ville være fedt hvis jeg kunne køre med hele vejen :)! jeg er jo som sagt kun en person men med to ildere, så hvis der er plads ville det bare være skønt.
Koko og Klunde <3

3totter

det har jeg også og Jill der også skal med har også 2 ilder men hved ikke inu om vi køre fredag eftermiddag eller lørdag alt for tideligt

anjafh

jeg er bare glad hvis jeg kommer derhen uden at skulle ende op et eller andet sted i januar måned, så om vi køre fredag eller lørdag er lige godt for mig :) og du skal nok få kørepenge hvis jeg kan komme med i bilen :)
Koko og Klunde <3

3totter

vender lige tilbage... Skal du ha løbegård/bur med?

anjafh

regner med at skulle have et 8 panels løbegård med.. og hvis jeg ikke når at kunne få fat i sådan et så må jeg have mit lille bur med :(
Koko og Klunde <3