Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp!

Startet af Miss-Bjerregaard, 4. December 2012, kl. 19:43

Miss-Bjerregaard

Heeej vhar lige fået afvide at det er mulig at jeg kan få lov og tilmelde Basse til FCF, men står og har aldrig prøvet det før, så ville høre om nogen kunne hjælpe mig lidt, med noget løbegård og transport måske? :)
Bor i 7330 Brande, midtjylland, men kan sagtens tage toget et sted hen? Håber på svar hurtigst mulig, da jeg har lovet svar hurtigst muligt
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Møghætte

nej det ville jeg også gerne med til! Man Ami er nok ikk særlig udstillings egnet :P Men så have vi kunne dele løbegård :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

PiaLyng

Citat fra: Møghætte Dato  4. December 2012, kl. 19:53
nej det ville jeg også gerne med til! Man Ami er nok ikk særlig udstillings egnet :P Men så have vi kunne dele løbegård :)

Hvorfor er Ami ikke egnet :-$?

Møghætte

Citat fra: PiaLyng Dato  4. December 2012, kl. 22:48
Citat fra: Møghætte Dato  4. December 2012, kl. 19:53
nej det ville jeg også gerne med til! Man Ami er nok ikk særlig udstillings egnet :P Men så have vi kunne dele løbegård :)

Hvorfor er Ami ikke egnet :-$?
hun har et ben der er vokset skævt sammen og ja aner ikk om hun skal have en hvis størelse og hva farve hun er
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Barky

Citat fra: Møghætte Dato  4. December 2012, kl. 22:50
Citat fra: PiaLyng Dato  4. December 2012, kl. 22:48
Citat fra: Møghætte Dato  4. December 2012, kl. 19:53
nej det ville jeg også gerne med til! Man Ami er nok ikk særlig udstillings egnet :P Men så have vi kunne dele løbegård :)

Hvorfor er Ami ikke egnet :-$?
hun har et ben der er vokset skævt sammen og ja aner ikk om hun skal have en hvis størelse og hva farve hun er

Det er da derfor at der er handicap klasser til os med de "defekte" ildere.
Pandora har kun 3 ben. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg vil tro Ami er andre farver (hun ligner en pastilver/pastel roan synes jeg).

Som Julia siger er der handicap/spacialklasse, og små tæver kan sagtens vinde. Ingen af mine er ret store, jeg vil tro Nori er væsenligt mindre end Ami, og Nori har da alligevel fået et par placeringer :) Min Joa som har en knækket tand og mangler noget af halen vandt en 1. plads på den sidste udstilling hun var på, hun er heller ikke ret stor, hun vejer under 800 gram, Nori vejer omkring 600 gram.

Møghætte

Citat fra: Anne Dato  5. December 2012, kl. 01:44
Jeg vil tro Ami er andre farver (hun ligner en pastilver/pastel roan synes jeg).

Som Julia siger er der handicap/spacialklasse, og små tæver kan sagtens vinde. Ingen af mine er ret store, jeg vil tro Nori er væsenligt mindre end Ami, og Nori har da alligevel fået et par placeringer :) Min Joa som har en knækket tand og mangler noget af halen vandt en 1. plads på den sidste udstilling hun var på, hun er heller ikke ret stor, hun vejer under 800 gram, Nori vejer omkring 600 gram.
okay :D Men tror slet ikk jeg melder med til udstillingen da jeg troede den var på fyn :P Kan ikk kommer derhen uden nogle vil køre mig  :X
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

Altså, da jeg startede i ildermiljøet havde jeg hverken kørekort eller bil og alle udstillinger var enten med tog eller hvis jeg kunne få et lift. Det er jo også et spørgsmål om hvor gerne man vil med :) Jeg har da taget toget tur retur herning-kbh, thisted-kbh og Aalborg-kbh (har boet forskellige steder i jylland) med fuld oppakning og op til 5 dyr.

lille_jill

Jeg har også ofte taget toget med dyr og oppakning. Det er bare at bestille et ydersæde, så kan dyrene stå nede bag sædet eller under bordet. IKKE på bordet, det har Chucky demonstreret hvor dårlig en idé det var (han skred på en mand ud gennem tremmerne  :X )
Sørg for at undgå børne/familie-kupéerne. Der er alt for mange langfingrede børn og forældre som skal pege på ilderne INDEN for tremmerne i kassen.
Man kan næsten altid få nogen til at hente en på en togstation også fordi at udstillinger næsten altid kræver en hel weekends overnatninger. Men ilderfolk er også ret flinke til at låne en seng eller sofa :)

Miss-Bjerregaard

kræver det ofte man sover der? Jeg regner med at køre op i bilen selv. Da jeg tager begge mine drenge med, selv omd en ene kun skal udstilles. Men hvornår slutter det egentlig og hvornår skal man være der?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

lille_jill

Du skal ofte være der omkring kl. 9 og det kan vare til midnat.

Derfor er det næsten umuligt at klare det på en dag, hvis man ikke har bil :)

Miss-Bjerregaard

Ja det kan jeg godt se. Det trækker da lidt ud :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33