Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Puster sin hale op??

Startet af SofieLykke, 13. December 2012, kl. 20:11

SofieLykke

Hej alle, har et spørgsmål, min pige Frigg på halvandet år, begyndte for et stykke tid siden at puste sin hale op når jeg nussede hende. Men, Nu gør hun det næsten hver evig eneste gang jeg nusser hende, og det er kun når det er mig. Og hun ligger rigtig og bliver vildt kælen og gør sig til.. Det er som om hun logre med halen når den er pustet op, og så får den en lidt underlig lugt, ikke stinkbombe lugt, men sådan lidt underligt.
- Nogle der evt. ved hvad dette skyldes?? :-)

FerretParadise

Hun nyder bare rigtig meget når du nusser hende, og det er så hendes måde at vise det på.
Jeg har selv haft en pige der gjorde det samme, dog ikke det med lugten, min pige puffede også halen op, og lå og logrede med den af bar velvære. Måske din pige slapper så meget af, at hun kommer til at slippe lidt duft ud.  ;)
Ann Hillerslev.

SofieLykke

Ja okay, for synes det var lidt mærkeligt hun kun gør det ved
Mig. :-)

FerretParadise

Hvis jeg var dig, ville jeg bare være glad for det. Du betyder noget særligt for din pige, at hun puffer sin hale, og "vifter" med dem af bar velvære.
Ann Hillerslev.

SofieLykke

Jeg er bestemt også glad for det. :-)

Kiddo

Uuh, jeg skulle lige til at spørge om det samme, men så fandt jeg din tråd her... :P
så er der ikke noget galt med Ebi... :fnis: :fnis:
hun gør nemlig det samme, bare uden at lugte... :X
og jeg har undret mig lidt over om hun måske ikke kunne lide det, men så fik jeg da svar på det :)
Your problem is you think your problem is your problem

SofieLykke

Ja det var heldigt nok. Tror også bare frigg hun ligger og fiser :-D derfor hun lugter, men ved det ikke.

Kiddo

hahaha, ååårrh ja, de er SÅ charmerende de fritter ;)
Your problem is you think your problem is your problem