Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Føler hun sig ensom?

Startet af Møghætte, 16. December 2012, kl. 22:31

Møghætte

Jeg har jo den dejligste lille ilder pige i verden :) Men hun sover utrolig meget, ja faktisk er hun kun oppe og ude en time om dage eller sådan noget, selvom buret står åben hele tiden imens vi er her. Har hørt mange ilder sove lidt mere her i de kolde tider men synes det her måske er lidt for meget? Er vinteren grunden til hun sover meget eller er hun ensom?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

lille_jill

Jeg har en der i perioder kun står op for at spise og gå på bakken. Så i andre perioder liver han lidt op og kan godt tøffe lidt rundt. Jeg troede at han kedede sig og skaffede ham en veninde. Det hjalp ikke en pind og hun bliver stort set kun brugt som hovedpude.
Det er lidt et gæt om hun savner selskab. Men hvis hun har gået sammen med andre før, så burde du nok anskaffe dig et kræ mere.

Møghætte

Hun har gået med to andre ilder før jeg fik hende. Min plan er skam at finde en ven til hende men den rigtige skal jo lige dukke op først:-)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

SofieLykke

altså mine to sover også meeeget i denne kolde tid, og er tit faktisk kun vågen når de spiser, putter eller går i kattebakken. :-) Så hun er nødvendigvis ikke ensom. Men ville da anbefale dig at få en ven til hende :)

Møghætte

Citat fra: SofieLykke Dato 30. Januar 2013, kl. 12:39
altså mine to sover også meeeget i denne kolde tid, og er tit faktisk kun vågen når de spiser, putter eller går i kattebakken. :-) Så hun er nødvendigvis ikke ensom. Men ville da anbefale dig at få en ven til hende :)
jeg har skam findet en ven til hende for et stykke tid siden :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)