Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kørsel FCF - Århus

Startet af Julie, 25. December 2012, kl. 12:00

Julie

Har lige fundet ud af at jeg måske ikke har bilen d. 5. alligevel, hvilket gør det lidt problematisk for mig at komme til FCF. Der skulle vel ikke være nogen fra Århus-området, jeg kunne køre med? Betaler selvfølgelig kørepenge

Julie

#1
Så så, rolig nu.. En ad gangen : o)

3totter


Shamua


Vh. Marianne

Miss-Bjerregaard

Jeg tjekker da lige når vi kommer hjem om vi kommer over ÅRhus. Men hvis vi gør, kan jeg nok godt tage dig med :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

Det burde kunne lade sig gøre at komme til Randers hvis det er

Miss-Bjerregaard - lyder rart, du skriver bare hvis det bliver aktuelt

Shamua

Citat fra: Julie Dato 29. December 2012, kl. 13:47
Det burde kunne lade sig gøre at komme til Randers hvis det er

Miss-Bjerregaard - lyder rart, du skriver bare hvis det bliver aktuelt
Jeg kan god tage dig med herfra, men sent om aftenen. Ved ikke helt præcist tidspunkt, for det kommer an på hvornår jeg skal sætte op i hal osv.

Men finder du ikke andet så kan jeg godt tage dig med.. Men bare nødstilfælde :P

Vh. Marianne

Julie

#7
Citat fra: Shamua Dato 30. December 2012, kl. 11:33
Citat fra: Julie Dato 29. December 2012, kl. 13:47
Det burde kunne lade sig gøre at komme til Randers hvis det er

Miss-Bjerregaard - lyder rart, du skriver bare hvis det bliver aktuelt
Jeg kan god tage dig med herfra, men sent om aftenen. Ved ikke helt præcist tidspunkt, for det kommer an på hvornår jeg skal sætte op i hal osv.

Men finder du ikke andet så kan jeg godt tage dig med.. Men bare nødstilfælde :P
Årh, det kan jeg ikke rigtig. Jeg har på arbejde fredag fra 22-05 :( - Eller tusinde mange gange tak. Men okay, der er stadig en lille chance for at jeg selv kan køre, men jeg ved det først engang her midt på ugen.. Nu må vi se.. Venter også på svar fra Miss-Bjerregaard :)

Miss-Bjerregaard

Kom da helt fra det igen. Men har lige været inde og lure, hvis vi skal ind omkring Århus - Ja så er det en omvej på 20 minutter eller sådan noget - så det burde godt kunne lade sig gøre :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Sølvsten

Citat fra: Julie Dato 30. December 2012, kl. 11:39
Citat fra: Shamua Dato 30. December 2012, kl. 11:33
Citat fra: Julie Dato 29. December 2012, kl. 13:47
Det burde kunne lade sig gøre at komme til Randers hvis det er

Miss-Bjerregaard - lyder rart, du skriver bare hvis det bliver aktuelt
Jeg kan god tage dig med herfra, men sent om aftenen. Ved ikke helt præcist tidspunkt, for det kommer an på hvornår jeg skal sætte op i hal osv.

Men finder du ikke andet så kan jeg godt tage dig med.. Men bare nødstilfælde :P
Årh, det kan jeg ikke rigtig. Jeg har på arbejde fredag fra 22-05 :( - Eller tusinde mange gange tak. Men okay, der er stadig en lille chance for at jeg selv kan køre, men jeg ved det først engang her midt på ugen.. Nu må vi se.. Venter også på svar fra Miss-Bjerregaard :)

Altså nu må jeg vide hvad der sker for den figur Julie.

Julie

#10
Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato 30. December 2012, kl. 21:25
Kom da helt fra det igen. Men har lige været inde og lure, hvis vi skal ind omkring Århus - Ja så er det en omvej på 20 minutter eller sådan noget - så det burde godt kunne lade sig gøre :)

Ej det ville virkelig være fedt! Nu ved jeg ikke hvilken rute I har tænkt jer at køre, men hvis I følger E45, så kan I dreje fra dér hvor Østjyske motorvej skifter navn til Nordjyske (og Djurslandsmotorvejen ender).


Her skifter motorvejen navn, men i stedet for at fortsætte ligeud, så drejer I fra som ses på næste billede


I drejer fra og køre op til Gamma 8 (stort grå industribygning hvor der står Kohberg på) - det er markeret med B.


Der er ca. 1 min kørsel fra motorvejen op til Gamma 8, og 1 min tilbage på ruten på motorvejen. Om ikke andet er der også samkørselsplads på Ødumvej ved Nordjyske Motorvej, ved frakørsel til Hadsten

Men jeg ved ikke hvilken vej I kører herop, og hvis det ikke er alt for besværligt at skulle forbi Århus, så vil jeg meget gerne med, hvis vi kan finde en fornuftig pris :)

Julie

Citat fra: Sølvsten Dato 30. December 2012, kl. 22:03
Citat fra: Julie Dato 30. December 2012, kl. 11:39
Citat fra: Shamua Dato 30. December 2012, kl. 11:33
Citat fra: Julie Dato 29. December 2012, kl. 13:47
Det burde kunne lade sig gøre at komme til Randers hvis det er

Miss-Bjerregaard - lyder rart, du skriver bare hvis det bliver aktuelt
Jeg kan god tage dig med herfra, men sent om aftenen. Ved ikke helt præcist tidspunkt, for det kommer an på hvornår jeg skal sætte op i hal osv.

Men finder du ikke andet så kan jeg godt tage dig med.. Men bare nødstilfælde :P
Årh, det kan jeg ikke rigtig. Jeg har på arbejde fredag fra 22-05 :( - Eller tusinde mange gange tak. Men okay, der er stadig en lille chance for at jeg selv kan køre, men jeg ved det først engang her midt på ugen.. Nu må vi se.. Venter også på svar fra Miss-Bjerregaard :)

Altså nu må jeg vide hvad der sker for den figur Julie.
Æhæhæhæh.. Hvad ser det ud til? :P

Miss-Bjerregaard

Jamen selvfølgelig skal vi nok tage dig med! :) Prisen kan vi lige snakke om, men bare rolig bliver sku ikke voldsomt dyrt. Regner med du måske kan guide os fra dig af :) Vi har jo aldrig været der før og vil også være rart at have en med, som før ahr været til udstilling da jeg ALDRIG har prøvet det og ikke aner hvordan jeg gør når jeg kommer derop :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

#13
Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato  2. Januar 2013, kl. 22:51
Jamen selvfølgelig skal vi nok tage dig med! :) Prisen kan vi lige snakke om, men bare rolig bliver sku ikke voldsomt dyrt. Regner med du måske kan guide os fra dig af :) Vi har jo aldrig været der før og vil også være rart at have en med, som før ahr været til udstilling da jeg ALDRIG har prøvet det og ikke aner hvordan jeg gør når jeg kommer derop :)
Nu kan jeg ikke ruten i hovedet og det er lang tid siden jeg har været i Assens, men jeg har da en GPS jeg kan tage med ;) Og bare rolig, udstilling er slet ikke så farligt eller svært. Folk (inklusiv mig selv) kan godt virke lidt generte, men jeg ved de fleste af dem der kommer på udstillinger gerne vil snakke og/eller svare på spørgsmål. Det er meget stille og roligt. Hvor meget plads har du forresten i bilen, for jeg har en løbegård jeg gerne skulle have med  :-$

Shamua

Der er flere veje til Assens, og den jeg giver jeg nu er den jeg synes er nemmest, men måske 5 min langsommere end den hurtigste.
Men kør af ved Purhus afkørslen på motorvejen fra Århus, drej til højre og kør så lige ud til i kommer til et vej kryds uden lys eller noget, som er et skævt kryds, dvs skal man lige over skal man dreje en smule til venstre.
Der kører i så lige over, indtil i ikke kan kører ligeud mere fordi i rammer et T kryds i hvidsten.
Der drejer i til venstre. Så kører i lige ud til i er i gennem Mariager og forbi fjorden, så er Assens lige på højre hånd, men et fint lille skilt hvorpå der står "Assens" :D .... Hvis i så fortsætter lige ind til byen så kommer der et skilt på højre hånd til hallen, før i når en ok-tank.. Mener der er et skilt :P  .. Når i ok tanken så er i kommet for langt :P

Man kan også køre af ved Randers nord, dreje til højre og fortsæt ca 500 til i når en rundkørsel. Tag anden afkørsel (sidste afkørsel) og fortsæt ligeud. Når den vej slutter efter et par minutter, drejer man til venstre.

Så skal man bare køre ligeud til man er igennem Mariager og forbi fjorden (samme vej som den anden) og så kommer Assens på højre hånd :)

Vh. Marianne