Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kørsel FCF - Århus

Startet af Julie, 25. December 2012, kl. 12:00

Miss-Bjerregaard

Tror vi finder ud af det :) Svigerfar var så venlig og låne os en gps.. Jamen hvor meget fylder sådan en løbe gård? Hanne har været så elskværdig at låne os et bur, så vi skal kun have fritterne og tilbehør med :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

#16
Den fylder ikke alverden, den kan klappes sammen, men siderne er jo lidt lange. Det er lige knapt den kan ligge fladt i bagagerummet i min Ford Ka :P

Miss-Bjerregaard

Den kan vi sagtens have. Du har vel ikke tilfældigvis en ekstra vel?
Forresten hvis du vil sende dit mobil nummer som pb , så kan jeg skrive når vi nærmer os.. :-)
Hvor mange frister skal du have med?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato  3. Januar 2013, kl. 17:35
Den kan vi sagtens have. Du har vel ikke tilfældigvis en ekstra vel?
Forresten hvis du vil sende dit mobil nummer som pb , så kan jeg skrive når vi nærmer os.. :-)
Hvor mange frister skal du have med?

Pb sendt :-) Nej jeg har desværre kun en enkelt løbegård. Jeg har to pelsbolde med i en transportkasse, samt en taske med ting til dagen..og så løbegården :)

Miss-Bjerregaard

Det burde vi sku nok godt kunne få plads til, det bliver dig, mig og min kæreste og så mine to pels klumper :) Så der burde være plads til os alle :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato  3. Januar 2013, kl. 20:55
Det burde vi sku nok godt kunne få plads til, det bliver dig, mig og min kæreste og så mine to pels klumper :) Så der burde være plads til os alle :)
Det lyder hyggeligt - jeg glæder mig til at møde jer :)

Miss-Bjerregaard

jo tak og i lige måde. Regner med vi kører fra brande senest kl 7 :) Så skriver lige når vi er 30 min fra dig, det passer vel? :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

#22
Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato  3. Januar 2013, kl. 21:02
jo tak og i lige måde. Regner med vi kører fra brande senest kl 7 :) Så skriver lige når vi er 30 min fra dig, det passer vel? :)
Ja det passer fint :)