Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nakkebid og skrig

Startet af Zopad, 7. Januar 2013, kl. 21:13

Zopad

Draco er begyndt a bide sig fast i nakken på apollo .. . Han har gjort det før i starten hvor de to skulle lære hinanden a kende og han kun var hvalp men det var mere slikken og sutten på øre hvor det her mere er hvor han bider sig hårdt fast og slipper ikke igen selvom apollo ligger og skriger højt  :(
Jeg tænker selv det nok er fordi han er ved a være i brunst og han skal oss snart kastreres .. Har i erfaring med om det så får stoppet det eller? For syntes det er hårdt a apollo ikk kan gøre noget uden a ha Draco hængene i nakken og a jeg skal høre på skrigene når de plejer a være bedste venner ..

Er der noget jeg kan gøre ind til han skal til dyrlægen ??
Apollo & Draco <3

SaschaDJensen

Jeg har skilt mine to ad som begge er i brunst, de går sammen om dagen mens jeg holder øje med dem, og nogen gange kan de da også lege sammen, men hvis de begynder på at tage fat i hinanden skiller jeg dem ad.

mette11

Skil dem ad og få ham kastreret eller giv ham implantat omgående og vent på at det virker og sæt dem så sammen igen. Lad dem kun være sammen under opsyn, så ingen lider overlast indtil han ikke er i brunst mere.

Zopad

Okay mange tak  :) det vil jeg gøre ..
Apollo & Draco <3