Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad dælen?

Startet af Miss-Bjerregaard, 20. Januar 2013, kl. 21:39

Miss-Bjerregaard

Jeg har fundet ud af her den sidste to dage at min dreng Basse. Har fundet en underlig vane, han løber ud på gang gulvet, tisser en lille smule og drikker så af det.. Kan dette være fordi at han mangler visse vitaminer eller mineraler ? Er lidt bekymret for den lille gut, vil jo nødigt have at han er ve at blive syg eller noget.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Line

#1
Hvor gammel er han? Hvor meget drikker han? Hvor tit tisser han?

Miss-Bjerregaard

Jamen han er snart 3 år gammel og han både drikker og tisser lige så meget som han altid har gjort. På det punkt er intet ændret :)
Han drikker lige så meget som min anden ilder.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Anne

Det kan være er symptom på sukkersyge. Jeg ved ikke om det også kan være på insulinoma, som ildere jo noget oftere får.

lille_jill

Min han på snart 6 år har gjort det i årevis. Måske nogen bare syntes at tis smager godt?? :)

Hvis du er nervøs for ham, så få ham undersøgt hos dyrlægen?

ilderhjemmet

Vores Frits, snart 6 år, gør det i perioder, muligvis fordi "det smager godt", vi giver ham jævnlig æggeblomme, vitaminpasta og olie, samt super godt foder
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

SofieLykke

Er enig med de andre, tror måske bare han synes det smager godt. :-) De er jo underlige nogle gange de ildere.. :D

Miss-Bjerregaard

Ja han er sikkert bare mærkelig. Men vi tager lige et smut til dyrlægen i nogen for at være sikker. Men mange tak for svar :-)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Miss-Bjerregaard

Så var vi lige et smut til dr dyr. Hvor de fandt ud af at han har en meget slem blærebetændelse. Så nu skal vi lige på medicin de næste 10 dage .. Og føj hvor han syntes det smager.. Men er glad for jeg tog derop engang.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

KariN

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato 31. Januar 2013, kl. 13:47
Så var vi lige et smut til dr dyr. Hvor de fandt ud af at han har en meget slem blærebetændelse. Så nu skal vi lige på medicin de næste 10 dage .. Og føj hvor han syntes det smager.. Men er glad for jeg tog derop engang.

Godt at i fik det tjekket, hvad er det for noget medicin han får? Du kan måske blande det op i olie eller vitaminpasta (eller begge dele) på den måde er det ofte nemmere at få medicin i dem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

SofieLykke

God bedring med ham! :-)

Miss-Bjerregaard

Han får noget der hedder Baytril.. Vi har også blandet det ved vitamin pasta til i morgen :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33