Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ny sofa - MEGET spændene..

Startet af Cille91, 25. Januar 2013, kl. 13:43

Cille91

Jeg har fået en ny sofa, der kan foldes ud så man kan sove på den. :)
Jeg er meget glad for den, og det er thea åbenbart også!?
Når min sofa ikke er foldet ud kravler hun under med sit lege tøj, men hun lægger sig også till at sove på hynen der foldes ind under sofaen.
men inden hun lægger sig til at sove graver hun en hel del. :S
og der er masser andre huler og kurve i min lejlighed.

Jeg har prøvet at sige AH AH... det virker nogle gange..
altså, Jeg har sagt til mig selv at sådan må det være at have ilder. så jeg tager det ikke så tungt.
men hvis nu man kunne gøre et eller andet, vil jeg meget gerne hører det.  ;)

for det er sku lidt besværligt at få hende ud derfra hvis man er på vej ud af døren.  :)
men hvis ingen af jer har ideer - må det bare blive som det er.

Mvh. Cæcilie

Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

Eliza

Pas på hun ikke kan komme ind i den så hun bliver mast når man sætter sig på den. Det er desværre set før :(

Tror ikke der er noget at gøre. Mange sætter en plade under sofaerne eller tager benene af så de ikke graver i den.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

sådan en har jeg også, vi har sømmet et bræt fast under den (under på delen der trækkes ud) så de ikke kan komme ind under den når den er slået sammen, og så har jeg den ellers kun slået ud når de ikke er ude. De kradser den i stykker indeni ellers.

Cille91

Citat fra: Eliza Dato 25. Januar 2013, kl. 14:18
Pas på hun ikke kan komme ind i den så hun bliver mast når man sætter sig på den. Det er desværre set før :(

Tror ikke der er noget at gøre. Mange sætter en plade under sofaerne eller tager benene af så de ikke graver i den.

ja jeg ved det, men når hun er derinde er jeg meget forsigtig med hvor jeg sætter mig.
en bræt eller tage benene af, ja okay det må jeg så gøre :)

tusind tak. ;)
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

SofieLykke

Har det samme problem. Bare med vores opvaskemaskine. - Vi har sat et bræt ind, så de lige præcis ikke kan komme derind. Og nu er problemet løst. Men de vil dog i starten stadig prøve at komme derind. :)