Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Må vi kigge forbi? :)

Startet af Isht, 5. Marts 2013, kl. 13:04

Isht

Hej alle ildere indehavere :)
Jeg har længe været interesseret i ildere og kigget med herinde for at være up to date på hvad der er bedst for de små totter og hvordan I oplever det at have ilder. Så nu tænkte jeg at det måtte være på tide at møde nogen der har ilder :) (har kun set nogle hvalpe en gang i virkeligheden, i et lille bur til Vorbasse marked)

Så jeg vil høre om min venidne og jeg godt måtte komme forbi en af jer, evt i påskeferien, og hilse på jer og jeres ildere? :)
Gerne hos en opdrætter (men er ikke sikker på om der er nogen i nærheden af vejen/kolding? Vi kører gerne lidt efter det, men ikke mere end en time xD)

Jeg har ikke mulighed for at holde ilder lige nu, men forhåbentlig indenfor 1-3 år. Derfor vil jeg gerne sikre mig, at det er et dyr for mig :)


Ellers vil jeg bare lige sige tak til jer alle, for al den gode viden man kan suge til sig herinde :D

katjap

Hejsa :)
Jeg er godt nok ikke opdrætter, men har 7 pelstotter der er vidt forskellige. Og du er velkommen her i Ribe hvis du har lyst :)

Møghætte

Hej du er velkommen i odense :) Jeg er dog ikke opdrætter og har kun mine to ilder men de er vidt forskellige og den ene er stadigvæk hvalp :) Kender også en anden her i odense der har ilder, så måske må du også se hendes :) så er der 4 ilder xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Miss-Bjerregaard

Jeg har to stk i brande og snart en til to hjælpe. Du skal være mere end velkommen :-)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Mimse-mia

3 styks men ikke opdrætter bor nær ølgod hvis det er :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

PiaLyng

#5
Jeg har 8 bæster i godt må møde ;).. Bor mellem vejle og juelsminde :)!
Er godt nok ikke opdrætter :)

Minority ferrets

Hej :) jeg bor i Vejle og skal have et enkelt kuld igen i år :) her er du meget velkommen til at kigge forbi, dog er påske ikke så godt da min tæve skal nedkomme den weekend :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Isht

Mange tak alle sammen for jeres gæstfrihed :D det er bare super dejligt at I vil give os lov til at hilse på jeres totter :3  jeg skal lige snakke med min veninde (da hun kører ;)) og så vender jeg tilbage til jer eller skriver en privat besked, hvis det er i orden, om videre aftale :)