Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Taurin og fiskeolie

Startet af SofieLykke, 10. Marts 2013, kl. 08:22

SofieLykke

Hvor køber i jeres taurin og fiskeolie?? :-) - og vitamin pasta?


Eliza

CMS herinde sælger det også :) + tørfoder og noget af det bedste tørret kød man ka købe til sine dyr ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dahlens


Anne

Foder og kosttilskud må vist ikke sendes fra USA. Hvis de opdager det i posten kan det konfiskeres uden man får nogen form for kompensation.

Dahlens

Det vil jeg ærligt indrømme jeg ingen forstand har på.
Jeg brugte det sidst for lige under 2 år siden, hvor jeg skrev til shopusa, for at sikre at jeg registerede det under den rigtige kategori, samt at told mm. var på plads.

mette11

Anne har ret. Foder, kosttilskud osv. må ikke indføres fra USA med mindre man har en importlicens til det og det er noget man skal søge om. Ellers bliver det konfiskeret i tolden og beslaglagt hvis de opdager det. Man kan være heldig at det ryger igennem, men ellers er det bare penge ud af vinduet.
Shopusa beskæftiger sig ikke med om man har importlicens eller ej - de er jo blot et firma der sender ting og udfylder toldpapirerne for en. Om man må indføre produkterne er ens eget ansvar.