Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Skider ved siden af bakken og under sofa'en

Startet af jean08, 19. Marts 2013, kl. 11:15

jean08

Prøvede at stille deres 2 senge ind under sofa'en, det virkede kort og nu laver de igen under sofa'en.
De laver også lige ved siden af deres ene bakke og det er selvom gruset lige er fyldt i eller der ligger lorte i bakken.
De laver dog også nogle gange i deres bakker.

Sætter dem op i bakken hver gang jeg tager dem i det, men det er som om de begge er blevet ramt af hukommelsestab :o

Ved simpeltehn ikke hvad jeg skal gøre, de render frit i stuen døgnet rundt.
De har stadig deres bur, da Basse har dårlige madvaner, han vælter skålene hvis de står frit.

Nogen der har nogle ekstremt gode råd eller ideer ??

lille_jill


CMS

Citat fra: jean08 Dato 19. Marts 2013, kl. 11:15
det er som om de begge er blevet ramt af hukommelsestab :o

Ildere, der er ildere, i en nøddeskal.

Meget få ildere bliver nogensinde 100 pct. renlige uanset hvor mange anstrengelser, man gør sig. Jeg har haft en enkelt (men hun var altid sådan, så det tager jeg ikke æren for). Hvis de har valgt et virkelig VIRKELIG irriterende sted, kan du, som du skriver, lægge tæpper, spritte af, sørge for de ikke kan komme til det osv, med lidt held holder det op eller glemmer de det en dag.
Mange hilsner Christina

CMS

Søgefunktionen kan du også prøve - emnet har været oppe mange gange, og der ligger flere tråde med de bedste råd, du kan få.
Mange hilsner Christina

jean08


jean08

Citat fra: CMS Dato 19. Marts 2013, kl. 16:55
Citat fra: jean08 Dato 19. Marts 2013, kl. 11:15
det er som om de begge er blevet ramt af hukommelsestab :o

Ildere, der er ildere, i en nøddeskal.

Meget få ildere bliver nogensinde 100 pct. renlige uanset hvor mange anstrengelser, man gør sig. Jeg har haft en enkelt (men hun var altid sådan, så det tager jeg ikke æren for). Hvis de har valgt et virkelig VIRKELIG irriterende sted, kan du, som du skriver, lægge tæpper, spritte af, sørge for de ikke kan komme til det osv, med lidt held holder det op eller glemmer de det en dag.
Ja jeg vidste godt hvad jeg gik ind til, men tænkte, at der måske med lidt held var en der havde en vild ide eller noget der ikke var prøvet før.
Har nemlig prøvet at skrubbe helt i bund og senge under sofa'en og ja næsten alt, men ligegodt hjælper det.

mette11

Vi har simpelthen bygget en kasse under sofaen, så ilderne slet ikke kan gå derind! Når de ikke kan komme derind, kan de ikke skide der  :ja: :ja: :ja:

Eliza

jep en kasse under ;) jeg eller læs min mand lavede engang en til en opvaskemaskine vi havde som de kunne komme ind til :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.