Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hjææææææælp!!!!! :(

Startet af xCelina, 26. April 2013, kl. 20:26

xCelina

Min lille baby har kastet op i løbet af dagen..
Hun ligger nu på min mave og er helt død i kroppen, det ligner hende ikke da hun normalt er en krudtugle..
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, hun ligger an til opkastning nogle gange, men det er som om hun ikke kan.. :(
Er der nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre eller om jeg bare med det samme skal ringe til en dyrlæge?

Hjææææælp mig!! Er helt ødelagt og vil bare have min baby rask!!! :'(

KittAnderson

Vi kan jo ikke fortælle dig hvad der er galt, så jeg ville da ringe til dyrelægen med det samme. Hvis hun bare ligger, og hun ikke plejer det kan det være ret alvorligt.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Jeg ville nok skynde mig at ringe til en dyrelæge, og kommer af sted.

xCelina

Det forventede jeg absolut heller ikke at i kunne, men jeg tænkte bare at hvis nogen havde prøvet det før, var der måske nogen der havde et godt råd..

Jeg har snakket med dyrlægen og han sagde at jeg lige skulle prøve at se natten an, hun har drukket lidt vand og spist en smule mad, så nu ser jeg lige om det kommer op igen eller hvordan.. Ellers tager jeg ud til dyrlægen..

Dyrenørden

Citat fra: xCelina Dato 26. April 2013, kl. 20:59
Det forventede jeg absolut heller ikke at i kunne, men jeg tænkte bare at hvis nogen havde prøvet det før, var der måske nogen der havde et godt råd..

Jeg har snakket med dyrlægen og han sagde at jeg lige skulle prøve at se natten an, hun har drukket lidt vand og spist en smule mad, så nu ser jeg lige om det kommer op igen eller hvordan.. Ellers tager jeg ud til dyrlægen..

hvilken dyrlæge bruger du? Er sikker på en dyrlæge med ilder forstand ville bede dig komme ind med det samme det lyder som alvorlige symptomer ildere har det med at tygge ting i stykker og sluge delene og det kan være dødeligt! Kunne lyde som om noget sidder fast. Kan hun have spist noget forkert?

mette11

Jeg ville også tage til en dyrlæge med det samme. En ilder skal ikke ligge og være slap  :(

KittAnderson

Enig med de andre. Se at kom afsted. Jeg ville ringe til en anden dyrlæge.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

AlisVolatPropiis

Afsted og det kan KUN gå for langsomt...en dyrlæge bør fandme vide at når en ilder først viser svaghed, og især i den grad....så er det altså alvorligt.

xCelina

Jeg har nu fået en hel del mad i hende og hun har drukket en god sjat vand..
Hun har løbet rundt i køkkenet med fuld fart, så jeg har besluttet at se det an til i morgen..
Tak for jeres bekymring og hurtige svar..

Dexiii

For nogle måneder siden prøvede jeg præcis det samme... Han kastede næsten hele tiden op, og lå bare og var svag... Han havde spist 2 gummidutter fra mit modem, og måtte opereres... :(

SaschaDJensen

Min ilder kastede også op igår, og det var noget han havde spist. så tænkte på om hvad hun har fået at spise det sidste døgns tid.