Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Porta 21, nyt foder

Startet af MissCookie, 7. Maj 2013, kl. 14:32

MissCookie

Hvad syntes i om det her?
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/getreidefreise_katzenfutter/porta21_getreidefreies_trockenfutter/353759

Hakket kyllingekød (41%), kyllingekød (20,53%), kartoffelstivelse, kyllingefedt, tørret ølgær, tørret roepulp (sukker fjernet), mineraler, cellulose, MOS (mannan-oligosaccharider), FOS (fructooligosaccharider), Cranberry (0,04% ), grøn te-ekstrakt (0,01%), glucosamin, chondroitinsulfat. (Direkte fra google oversæt)

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Cille

Jeg har prøvet det, og vil ikke anbefale det.
Mine dyr sked meget mere og det der kom ud var bestemt ikke fast.
Men kender da andre der bruger det og er glad for det, men du kan jo prøve det, for nogen dyr kan åbenbart godt tåle det.
Mine + 2 andres dyr kunne ikke

MissCookie

Citat fra: Cille Dato  7. Maj 2013, kl. 15:06
Jeg har prøvet det, og vil ikke anbefale det.
Mine dyr sked meget mere og det der kom ud var bestemt ikke fast.
Men kender da andre der bruger det og er glad for det, men du kan jo prøve det, for nogen dyr kan åbenbart godt tåle det.
Mine + 2 andres dyr kunne ikke
Okay, tak :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Altså det har faktisk været i handlen i i hvert fald 2 år.
Somme tider har jeg købt det til at blande sammen med applaws. Og jeg har ikke oplevet dårlig mave eller mere lort. De fungerede egentlig fint på det.

Cille

Ved en anden der også bruger det uden problemer.
Men man kan jo prøve det og oplever man så noget med maverne så ved man jo så at andre har prøvet det samme

AlisVolatPropiis

Du kan finde bedre end det :)

Anne

Enig, men også meget værre. Hvis det er billigt så er det bedre end så meget andet tænker jeg. Men bruger jo bare noget andet selv

MissCookie

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis


MissCookie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. Maj 2013, kl. 18:18
Det er det samme foder?
Nej det er samme mærke, men ikk samme indhold :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis

Det er godt nok tæt på....men 64% malet hønsekød betyder bare...at der er viiiiiiiiiiirkelig meget affaldsprodukt i -desværre, det er næb, klør og knogle, det er ikke det bedste at give...

Jeg ved Jill kan anbefale dig rigtig gode tørfoder alternativer :)

MissCookie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. Maj 2013, kl. 20:24
Det er godt nok tæt på....men 64% malet hønsekød betyder bare...at der er viiiiiiiiiiirkelig meget affaldsprodukt i -desværre, det er næb, klør og knogle, det er ikke det bedste at give...

Jeg ved Jill kan anbefale dig rigtig gode tørfoder alternativer :)

Ja hun har massere af gode alternativer, 100%! :)
Sidder bare og lurer rundt på zooplus eftersom det er skide billigt der inde, og det kunne være fedt at bestille det samlet :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis

Hvad med Applaws og Orijen? :) det er gode kornfrie fodermærker, der kan bestilles på zooplus :)

MissCookie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. Maj 2013, kl. 21:46
Hvad med Applaws og Orijen? :) det er gode kornfrie fodermærker, der kan bestilles på zooplus :)
Ja dem har jeg også tænkt mig at købe, har bare en eller anden tosset ide om at jeg skal have 7 forskellige mærker :D
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

CMS

7 mærker er heller ikke tosset - så længe kvaliteten følger med :)
Hellere 4-5 knald gode end 7, hvoraf nogle er kompromis dog..
Mange hilsner Christina