Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min første fritte hjælp :)

Startet af kathmus, 12. Maj 2013, kl. 23:48

kathmus

Hej jeg har lige fået den sødeste lille pige (Fie) hjem i dag.
Der vi hented hende i dag holdte jeg hende med det samme og hele vejen hjem da jeg syntes det var synd at sætte hende i en trandsportkasse, så havde jeg glæden af snakke og nusse hende lidt og hun har ikke bidt i nu.
Der jeg kom hjem fik ungerne lige lov at sige hej og give hende et ag og hun snused til dem og så kom hun over i sit bur.
så fik hun lov til at være der men der den lille af mine drenge  skulle sove til middag og den store dreng rendet ud og lege.
ville jeg lige sige hej til hende Fie og tog hende ud det første hun gjorde var at bide mig i fingrene 4 gange og jeg blev lidt forskrægget men tog hende i nakken og sage nej det var hvad  jeg havde læst at man skulle tage den i nakken til de slipper og sige nej eller føj og så tænkte jeg nej hun får lidt fred det kunne være for hurtig jeg havde taget hende ud igen.
så ville jeg vente til ungerne kom i seng så ville jeg tage hende ud og snakke lidt med hende igen men nu er jeg så lidt en kylling hi hi og ryster lidt på fingerne fordi jeg ved hun har bidt mig, men der jeg tog hende ud ville hun til at bide igen så det ud til og jeg sage nej igen og tog hende i nakken og det er kun mine finger hun bider efter og børne hvis det er de stikker finger ind til hende  :D og jeg ved ikke om hvordan jeg skal gribe det and helt og hvad jeg skal gøre,
er der nogen der kan give mig nogen gode råd, vil jo  gøre det beste for at få en god pige ud af det som vi alle kan have glæde af :S