Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tyndpelset på halen

Startet af CMS, 27. Maj 2013, kl. 23:17

CMS

Echo, der jo er blevet 5, er blevet noget tyndpelset på især halen. Han startede engang efter nytår med at blive tyndpelset (hvor halen var hårdest ramt), han fik implantat i midten af februar og gik i pelsskifte som aldrig før. I dag har han fået lækker pels på hele kroppen, men jeg synes fortsat, halen "halter" lidt.

Tror I, det har en betydning, eller er det mon blot sådan at blive en ældre herre?

(ikke at jeg kan forstå, han allerede er 5 :S )
Mange hilsner Christina

Eliza

Altså jeg synes jo implantater kan give lidt underligere pels end de plejer, så måske det bare er det??

Men Envy er jo så også begyndt med mærkelig pels på halen, men har lige fået nyt implantat (som du jo ved ;) ) og så må vi se hvad der sker med pelsen.

Men selv med implantat har de haft tendens til fedthale indimellem.

Sne kan jeg ikke helt sammenligne med da hun bare havde mærkelig pels generelt, så kunne da være dejligt at høre fra nogle af dem med de lidt ældre ildere :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Jeg har ikke nogen ældre herrer - Elmer er den ældste og han er kun 2! Sigi på knap 6 år ser skide godt ud og har fuld pelspragt på sin hale  :dans: (det var vel ikke det du ville høre?).

Marius havde halvskaldet hale i perioder - jeg mistænkte at det var pga. hans binyrekræft som han blev opereret for, men det var det ikke - ingen forklaring på det desværre - eller måske heldigvis.

CMS

Jeg tror egentlig heller ikke,  der ligger noget i det - han bliver jævnligt tjekket hos Alison (lidt paranoid er man jo)

Jeg synes bare,  det er lidt sært :S
Mange hilsner Christina

Line

Zamira har en tyndpelset hale - især på spidsen... Ved haleroden er hendes pels som på resten af kroppen. Det har hun haft i noget tid nu, men nu har hun også underlig pels generelt. Der har ikke været nogen udvikling i det (til værre eller bedre) det sidste års tid. Hun har ikke implantat.

lille_jill

Chuckys hale ser heller ikke for køn ud. 6 år og neutraliseret, altså ilderen ikke halen. Måske det bare er sommerpels? Det er ikke for kønt i forvejen.

KariN

#6
Cassie er også tyndpelset på spidsen af halen for tiden, hun har også implantat og insulinoma oveni, hendes pels på resten af kroppen er lige så lækker og blød som den altid har været, hun har lige været i pelsskifte, jeg satser på at det bliver pænt igen når hun skifter pels igen senere på året :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Så vil jeg virkelig håbe, det bare er årstiden, for den ser sgu lidt fesen ud..
Mange hilsner Christina

KariN

Citat fra: CMS Dato 29. Maj 2013, kl. 08:43
Så vil jeg virkelig håbe, det bare er årstiden, for den ser sgu lidt fesen ud..

Det kan måske være en fedthale som han besluttede sig for ikke at få alligevel? :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Citat fra: KariN Dato 29. Maj 2013, kl. 14:21
Citat fra: CMS Dato 29. Maj 2013, kl. 08:43
Så vil jeg virkelig håbe, det bare er årstiden, for den ser sgu lidt fesen ud..

Det kan måske være en fedthale som han besluttede sig for ikke at få alligevel? :)

Naaaah, han har jo haft den gennem 2 stk. pelsskifte?
Mange hilsner Christina

CMS

Nu er der jo gået et halvt års tid, og Echo render i samme pels (noget tyndslidt men stadig blød sommerpels). Jeg venter spændt på, han går i pelsskifte, men han viser SLET ikke tegn til det. De andre er enten i fuld krig eller helt færdige. Hele vejen gennem sommeren, har han haft en noget fesen pels på halen, så jeg tvivler på, han får fuld pels-pragt på halen igen. Han har været gennem den helt store tur af undersøgelser hos Alison, men hun kan ikke rigtig sætte en finger på noget :) Energi og godt humør har han MASSER af, så jeg må nok bare acceptere, at det bare er sådan med hans hale nu..
Mange hilsner Christina

mette11

Måske er det en "gammel-ilder"-ting?? Sigi har heller ikke skiftet pels og ser sgu noget slidt og forvasket ud nu, mens de fire andre er total lækre og fluffy!

Julie

Fritz skiftede heller ikke pels det sidste år han levede, til trods for at de boede udenfor.

lille_jill

Chucky har altid skiftet på lynhurtigt. Men ikke i år.