Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad var det sidste din ilder stjal

Startet af lille_jill, 29. Maj 2013, kl. 17:41

3totter


Mosegrisen

Forleden stjal calle to skruetrækkere og gemte dem ude under opvaskemaskinen, hvor vi ikke kan komme til dem. ..
Normalt stjæler han min runde eos læbepomade fra min taske.  Han ved den er der og går målrettet efter den når jeg en sjælden gang imellem har min taske nede i ilder højde.

Fjotte har ikke lært at stjæle endnu. Håber det varer meget længe inden han lærer storebrors unoder.  <3

lille_jill

Sigurd tog en mælkekapsel her tidligere. Stort fangst, hun var meget stolt  -.-

Minority ferrets

fjernbetjeningen - IGEN! tak til Balder for ALTID at ville stjæle den
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KariN

Nano stjal Hjalte's legetøjs tog, den "stakkels" ilder blev godt nok forskrækket, da han ved en fejl fik ramt knappen så toget begyndte at køre :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

MissCookie

Iphones er meget populære at stjæle hos os... Specielt hvis der er gummi etui på! Ellers er det Marc's morfar sutsko det går ud over... Det første Yoshi gør når han kommer ud af buret om morgenen, er at lede efter de sutsko :p
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis

sko....-.- og de skal helst gemmes i vandbaljen i badeværelset.... -.-

Josefine korsager

Det var vores sutter ;) ellers så er det småting hun finder eller så er det maden hun finder og gemmer rundt omkring :)

heavy-metal

Molly stjal Monas (leif's ''pap'' datter) ene sko indlæg og hundens gummi pivedyr. Og det er altid mega morsomt at se hundens ansigtsudtryk for selv om hunden ikke kan snakke så siger hendes ansigt alt. Hun kigger skiftevis på mig og på Molly som stikker af med hendes pivedyr og siger med sit udtryk: '' hey hey mor, kan du se hvad hun gør... hallo må hun godt det... det er min pivedyr hun tager... hey hey mor altså gør noget ved det...''.  :lol:
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Anne

Lugh forsøgte at rende med min telefon mens den var til oplader, hvilket resulterede i en ødelagt oplader. Han startede i øvrigt måneden med at ødelægge Hessels telefon...!

Ferretale

Fjernbetjeningen....
Utroligt så hurtigt Spikey kan spurte afsted med den ind under skænken...