Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Orijen Whole Prey

Startet af AdmiralAckbar, 30. Maj 2013, kl. 17:48

AdmiralAckbar

Hejsa! For at gøre en lang historie kort, så har jeg længe godt ville prøvet at fodre mine totter barf, mest på grund af alle de gode og sunde ting det kan gøre ved en ilder, og jeg jo helst vil mine totter det bedste :) Men jeg har aldrig rigtigt turde gøre det, fordi jeg er bange for at supplere forkert og gøre mere skade totterne end gavn.

Så faldt jeg over dette: http://www.orijen.ca/why-orijen/about-orijen/whole-prey-dog-food/ som jeg jo syns lyder meget godt, men før jeg springer til konklusioner ville jeg lige hører jer eksperter herinde hvad i syns om det :)

Eliza

Jeg ved ikke om det bare er mig men jeg kan ikke lige finde en ingrediensliste?

Det lyder jo meget fint det de skriver, men når jeg ikke kan se de forskellige mængder og ingredienser så er det lidt svært at vurdere.

Men en ting er sikkert, der skal tilføjes taurin hvis man bruger det, for det skriver de stolt at der ikke er i, men ildere har jo brug for det.

Jeg er nok lidt skeptisk indtil jeg ser hvad der præcis er i og i hvilke mængder, for hunde og ilderes behov er lidt mere forskelligt end fx ilder og kat.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Som jeg forstår det, er den side en som fortæller om Orijens principper med at anvende hele dyr i deres produkter og dermed er "whole prey" ikke et produkt, men et princip  ;) Orijen er et godt mærke efter min mening  ;) ZiwiPeak er det bedste som jeg kender til og det som er mest barf-agtigt uden at være egentlig barf  ;)

Eliza

Tak mette jeg så bare efter hvad der var i :)

Men det mangler jo så taurin eller har de varianter med taurin?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Nu har jeg ikke læst siden (sorry), men lidt sjovt med "whole prey" konceptet, når deres katte-variant har boneless dit og boneless dat på det meste kød.

Er dog enig i, det er et af de bedre mærker :)
Mange hilsner Christina