Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Stor ilder han- hvalp født D. 14/05-13 sælges grundet allergi

Startet af Micha, 2. September 2013, kl. 17:22

Micha

Det er med sorg at kæresten og jeg søger et nyt hjem til vores ilder-hvalp! Min kæreste har fundet ud af at han ikke kan tåle vores ilder. han hoster hver eneste dag og nat i flere timer, hvor han næsten ikke kan få vejret, hvilket ødelægger vores nattesøvn gevaldigt. Vi har givet det en chance i over en måned nu, og det har ikke ændret sig, så nu søger vi et nyt blivende hjem til Buller. I fredags var en køber herinde meget interesseret, og hun kunne ikke betale den dag, så han fik ham hjem i 3 dage, og så skriver hun at hun mente at det var vigtigere at få et nyt par briller end at betale os for vores dejlige buller. Så tænker man: hvordan skal du så kunne betale dyrlægeregningerne på alle dine andre ildere! . Så nu søger vi altså en seriøs køber som vil give Buller et rigtig dejligt liv og et blivende hjem.

Pris 900 inkl bur + rørsystem , 2 håndklæder, 1 tæppe, 1 telt, 2 madskåle, 1 drikkedunk, 2 kattebakker med 1 skovl, alt hans foder 7,5 kg voksen ilderfoder og ca. 3 kg ilderhvalpefoder, 2 pivedyr og legereb til ophæng i buret! Intet mangler!


Farve: meget speciel ! Kan sende fotos af ham til email og facebook
Bakketrænet: ja
Bidetrænet: ja

Temperament: han elsker at løbe efter os imens han laver sjove lyde(båtter) og når vi stopper op, lægger han sig ned oven på vores fødder indtil vi går igen. Han elsker sine pivedyr, som selvfølgelig medfølger ! Og han elsker kogt æggeblomme og at gå ind under vores bruser når vi tænder den

Vaccine: han har fået sin 1 vaccination hos Dalum dyreklinik han mangler en til. Dyrlægen siger at han er i rigtig fin form og at han er godt bygget i muskulaturen

Anskaffelse: vi købte ham af en privat, som havde fået unger på deres ildere

Stamtavle: ingen

Sundhedsbogen medfølger og kvitteringen fra 1. Vaccination. Han er meget social, og vil fungere fint sammen med flere ildere!

Kontakt:] email: michaelatroejborg@hotmail.com
Eller facebook: michaela trøjborg

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia


Daisy

Håber at i finder et nyt godt og kærligt hjem til ham
men må indrømme jeg ikke syntes man kan 'dømme' andre på den måde. At man får af vide man skal have briller og derfor behøver at bruge pengene på det i stedet for endnu en ilder Gør jo ikke personen dårligere iforhold til at have ildere. 

Men som sagt håber jeg i hurtigt finder ham et nyt hjem
hilsen mig og basserne

the bird

jeg håber i finder et godt hjem til jeres dejlige dreng, efter hvad jeg har hørt skulle han være helt fantastisk

nu kender jeg den person du nævner i din annonce og syntes din kommentar er dybt unfair, jeg forstår ikke hvorfor du skal nævne personen eller oplysninger derom i din annonce, da det ikke er relevant i forhold til salget.. jeg ved omtalte person tager sig 100% af sine dyr, der mangler intet, og der bliver aldrig misset et dyrlæge besøg.. i dette tilfælde var gældende person nødt til at købe briller da omtalte måtte døje med voldsom hovedpine flere gange ugentligt grundet overbelastning af dennes øjne, jeg ved at omtalte stod med et svært valg da Buller som sagt er en noget så dejlig dreng, men render man rundt med nærmeste migræne agtig hovedpine det meste af tiden så påvirker det evnen til at tage sig af båd sig selv og sine dyr, i dette tilfælde måtte omtalte tage det hårde valg og prioritere de nuværende dyr og modvilligt vælge Buller fra.. jeg forstår 100% dette valg..

jeg håber som sagt i finder et godt hjem til jeres lille dreng, jeg er sikker på et den nye ejer bliver glad for den lille fis:)

Eliza

Daisy og The bird, tak fordi i stillede min nysgerrighed omkring hvem personen der omtales er.. Jeg havde nemlig ingen ide da jeg først så opslaget ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Nogen der sender mig en PB? Er nysgerrig.

Og så er jeg nysgerrig efter at se et billede af den bette fyr :D

FerretParadise

Og straks render jeg rundt og glor på ilderfolk om der er nogen der har fået nye briller.  :P
Ann Hillerslev.

CMS

Citat fra: FerretParadise Dato  4. September 2013, kl. 08:07
Og straks render jeg rundt og glor på ilderfolk om der er nogen der har fået nye briller.  :P

Er det virkelig nødvendigt? :P Jeg synes næsten, det er for gennemskueligt  :-$
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Citat fra: CMS Dato  4. September 2013, kl. 12:25
Citat fra: FerretParadise Dato  4. September 2013, kl. 08:07
Og straks render jeg rundt og glor på ilderfolk om der er nogen der har fået nye briller.  :P

Er det virkelig nødvendigt? :P Jeg synes næsten, det er for gennemskueligt  :-$

Og jeg fatter klap

Amazing Ferret

Jeg ville ikke vide hvem der er tale om før The Bird og Daisy skrev.....så er det ret indlysende

Og når det er sagt kan jeg godt forstå man ikke har lyst til at sende sit dyr ud et sted hvor folk ikke lige har penge, for ja dyrlæge er ret vigtigt når der er brug for det

Micha

Buller fik sig et nyt hjem i går hos et par som har en masse erfaring og som i forvejen har 2 :-) han får et godt liv der

Daisy

Lækkert han har fået nyt hjem

Til jer andre, hverken jeg eller the bird nævner hvem det er, så tvivler på i ved det. (Og nej det er IKKE Maria)
hilsen mig og basserne

Amazing Ferret

Citat fra: Daisy Dato  4. September 2013, kl. 18:30
Lækkert han har fået nyt hjem

Til jer andre, hverken jeg eller the bird nævner hvem det er, så tvivler på i ved det. (Og nej det er IKKE Maria)

Det kræver ikke den store hjerne at finde ud af hvem det er  :P

PiaLyng

Citat fra: Micha Dato  4. September 2013, kl. 16:04
Buller fik sig et nyt hjem i går hos et par som har en masse erfaring og som i forvejen har 2 :-) han får et godt liv der

Dejligt for jer og ham :D!