Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Stor ilder han- hvalp født D. 14/05-13 sælges grundet allergi

Startet af Micha, 2. September 2013, kl. 17:22

Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato  4. September 2013, kl. 12:25
Citat fra: FerretParadise Dato  4. September 2013, kl. 08:07
Og straks render jeg rundt og glor på ilderfolk om der er nogen der har fået nye briller.  :P

Er det virkelig nødvendigt? :P Jeg synes næsten, det er for gennemskueligt  :-$
Jeps det er nødvendigt, jeg aner ikke engang hvem der bruger briller.
Ej dette lyder som en eller anden dårlig joke... Find brillen... :lol:
Ann Hillerslev.

the bird

og straks peges der fingre.. Daisy og jeg snakker ikke om Maria, vi kender trods alt andre mennesker.. hvorfor skal man altid drage til konklusioner?

det er dejligt at høre at Buller fik et godt hjem:)

PiaLyng

Altså folk går nok ud fra det da I to damer fare op.
Og det er normalt når det omhandler Maria eller Robert.

Så folk hygger med at gætte.
Men det er i teorien jeres egen fejl, da ingen nok gav det en tanke før i skrev :P..

the bird

vi valgte sådan set bare pænt at pointere at det ikke er pænt at hælde folk ud på et offentlig forum, alle gætterierne og pegen fingre klarede i andre helt fint.. jeg forstår bare ikke hvorfor det altid skal være sådan? så lad dog jeres stridigheder ligge eller tage dem privat..

FerretParadise

Det er da jer selv der nævner et navn, så det er da ikke "os" der hænger nogen ud her.

Jeg synes bare det er lidt sjovt, dette med brillerne, men jeg har så også en meget veludviklet humor.
Ann Hillerslev.

Daisy

Ja jeg skriver det ikke er Maria. Men den person dette handler om blev virkelig såret over at blive udstillet som en dårlig ilder ejer. Det skal siges at hun har en konto kun til dyrerne (dyrlæge osv) men at nye ildere bliver købt for hendes egen konto da hun ikke syntes at de penge skal tages fra ildernes konto, for hvis de nu en dag bliver syge skal der være nok penge på.  Så valget var briller, og slippe for en migræne agtig hovedpine eller en ny ilder.  Jeg forstår fuldt ud hendes valg... Men ligefrem at skrive som trådstarter gør herinde syntes jeg er under bæltestedet. For nej hendes dyr lider ingen nød, de har det alle som blommen af et æg, og ryger til dyrlægen ved det mindste. 

hilsen mig og basserne

Sølvsten

Nej nu må I altså stoppe. Alle har vel lov til selv at bestemme hvad man vil bruge sine penge til. Her er der en der har valgt at bruge dem på briller i stedet for at anskaffe sig et dyr. Men historien var irrelevant i forhold til salg af ilderen.

Godt du fik solgt ham.