Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Slæber bagbenene?

Startet af blxndie, 9. September 2013, kl. 16:22

blxndie

Min nye han på 4 måneder slæber sine bagben efter sig? Mentalt fejler han ikke noget han er rigtig glad og vil meget gerne lege men det er somom han sviger fra side til side med bagbenene og slæber dem.
Han har ikke været faldet ned nogen steder af hvad jeg har set. tidligere har han boet i en mindre bur udendørs sammen med 5 andre ildere.
jeg er på vej til dyrelægen om 5 minutter men jeg ville lige forhøre mig.


mette11

Det lyder rigtig skidt  :( :( :(
Jeg håber for jer at det ikke er nogle af de slemme ting som det kan være. Det kan være rigtig mange ting, så det er super at du er på vej til dyrlægen allerede. Jeg har selv oplevet det med en - han havde knoglekræft og mistede lynhurtigt kontrollen over bagbenene og måtte aflives.

blxndie

Puha det lyder godt nok slemt.. Dyrelægen sagde at der var chance for at han blev lam. Men det kunne også være at han havde nedsat evne i bagbenene.
Han gav ham en sprøjte og sagde jeg sku holde ham i et meget lille bur de næste 24 timer og  så ringe til bage og fortælle hvordan det går med ham og så må vi se videre derfra. Jeg krydser bare min fingre og håber på det bedste.  :(

Anne

Puha det lyder skidt :( Jeg krydser fingre for ham!

Barky

Øv øv øv!! Rigtig god bedring med ham. Jeg håber at der er fremgang at spore allerede nu!
Bla bla bla.... Hilsen Julia